Im a live

Ja, för att hålla bloggen i liv skriver jag ett kort inlägg.

Igår kväll så tittade vi på film här hemma, det var längesen vi gjorde det då vi bara kan se från datorn och det är en stationär så vi får vrida den till soffan & lägga oss på soffan i konstiga ställningar för att titta på en film.

Vi såg Taken - en jätte bra film, rekomenderar även denna om trafficking vilket är så hemskt då man vet att detta sker varje minut i världen. Usch & fy för dessa människor som inte ser värden i kvinnor. men ändå har de fruar, systrar, mödrar & döttrar - NI ÄCKLAR MIG!

Idag var igentligen min fri dag men jag tog ett övertids pass på 7 timmar - extra klirr i kassan då komp har jag tillräckligt hehe. Dessutom är det ju inte aktuellt för en valp i våra famnar till EFTER resan vilket är ett smartare beslut.

På jobbet var det väldigt trevligt, då jag känner att jag kommit några stycken närmare, man kan snacka om allt och det är skönt att ha fått en bra kontakt med dom. Dock är det mest männen, vilket är ganska vanligt. I min tonår hade jag nästan bara killkompisar. Dom är väll öppnare på något sätt och tjejer har så lätt att snacka bakom ryggen.

När jag kom lagade jag middag med Rosing i bakgrunden, de var ju i Alanya så var tvungen att se. Ser även på det då jag läste hennes blogg innan, men tog bort den för någon dag sedan, det blev onödigt att läsa haha.

Sen blev det Desperate Housewives - I LOVE THIS SHOW, har nog aldrig tyckt om en serie så mycket som den. Jo när man var yngre men lååård I love it!

Mellan pauserna sorterade jag en himla massa papper - en hel hög slängde jag - jag älskar verkligen att rensa, det har ju verkligen legat på is i flera månader då jag inte haft ork eller tid.
Så nu gör jag lite i taget så det blir av.

Kom på att jag skulle platta håret då jag ska på ATP möte på Big bowl imorgon. Det blir 2 timmars möte med italiensk bufé och bowling efteråt, ska bli skoj!
Men det blev inget med håret då Sanna kom in på msn & hade hundra foton att skicka från paradis partyt jag hade för en månad sen.
VILKA FOTON! Shit vad vi hade roligt den kvällen, det var verkligen år sedan jag hade så ball.
Vi ska snart fixa en sådan kväll igen. fast den gången ska det bli min kusin Anja som håller i det.
Då ska en inhyrd tjej dansös komma dit & showa & lära oss därefter hur man dansar på en stång, häftigt!

Nu kallar sängen, jag ska ju upp 04.30 - men slutar 13 =) Sen blir det Big Bowl 14. tur man får betalt de timmarna annars hade jag velat gå hem & sova.

Tjingeling!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahah gumman det där var väl inget kort inlägg :P hehe.. tror inte jag sett dig skriva ett enda kort :D
men det e bra du sysselsätter en=)

Ps jag har redan ladat ner slumdog millionare för längesen och haft den på datan men inte sett den, men det får jag väl ta o göra nu då=)

Anonym sa...

när blir nästa fest av då hemma hos Anja? ska bli såå sjukt kul haha=)

Anonym sa...

sv: Ja har skrivit ner den låten, flera som sa att ja skulle ta den. HAHA ja precis, ryssarna kommer fucka ur till den & turkarna kommer bara haka på ;)

Ahaa hon behövde inte väktarutb? grymt, men fick hon ngn annan utbildning av dom där eller?

Man vet aldrig. förra året åkte ja tillbaka till sverige pga. skola men de skket ju sig & bla bla bla.. så nu tänker jag bara göra vad jag känner för.. så egentligen har ja ingen anning , får se :)

Ja klart vi kan ses :) de blir skit kul.. HAHAHAH rolig du e.. aa tur att du e gift annars hade man kunnat få en helt annan tanke ;) men åh vad jag längtar nu! :D

Anonym sa...

Jag har typ bara killkompisar, och trivs bättre tillsammans med dem också. Tror nog det är det att de är lättare att snacka med dem då tjejer ofta är så dömmande...