Buzz eller Wii

Idag var det skönt att vakna upp tillsammans som vi så sällan gör.
Jag kände t.o.m för att vara så snäll och laga en god frukost till honom.
Det blev sucuk med ägg och pita bröd med mortadella & ost, skivade grönsaker och te. Ja, kaffe till mig såklart, fleeera koppar =)

Det ringde från privat och jag är inte en av dom som inte svarar på privat, jag är istället dom som MÅSTE svara när det är privat då jag är för nyfiken för att inte svara.
Iallafall så var det jobbet som ringde, de hade en "störning" i trafiken idag i Hässleholm så de behövde "förstärkning". Jag tackade JA!!!
Jag tänkte som så att jag redan varit ledig 2 hela dagar, jag var utvilad OCH jag skulle få tre dubbelt då detta är en "utryckning", hur kan man säga nej?
Ett plus vara att pappa ändå var här då han & Eko skulle övningsköra så Eko körde mig dit.
Jag tog det faktist i pengar just för att det var en sån här dag. Visst är jag super glad för alla mina kompdagar jag lyckats skrapa ihop men lite plus i plånboken hade man också behövt =)

Kom hem och där står männen i köket, den ena diskar & den andra lagar mat!
Vilka fina män jag har i mitt liv!
Älskar er!
Så det vara bara för mig att börja stor städa som jag inte gjort på veckor, och det är INTE likt mig, men jag har verkligen inte haft tid eller ork.
Så nu är här så där underbart rent och doftar gott.
Tagit ett bad och gjort i ordning mig själv, sånt där tjej trams som är så värt så mycket =)
Har suttit i soffan nu med en underbar bok jag fick av min mamma när hon var här. TACK mamma!
Valp skolan heter den, den är så intressant, eller ja för oss hundgalna människor. Denna bok handlar om belöning, inte bestraffning som många gör fel i att uppfostra deras hundar.
Eko har nu kollat igenom Wii & Buzz men bättre att vi kollar i affären.
Playstation ska man ju ha till Buzz och det var ju inte lite dyrt heller. Sen ska man bestämma sig för om man ska ha 2.an eller om det lönar sig att köpa 3:an.
Nu är jag & Eko inte alls så insatta i detta så det spelar nog inte så stor roll, men ni som läser och äger ett sådant tv spel får gärna tipsa mig om bra vs dåligt och även vilka spel som ska vara roliga.
Singstar verkar ju vara roligt men det är nog bättre jag & Eko sjunger själva annars hade gästerna vänt klacken här ifrån haha.
Och Guitarr hero, hm verkar nog inte vara något för oss.

MEN GE OSS TIPS!

Nä, nu måste jag lägga mig då jag börjar 5.30 imorgon - men det bästa är att jag slutar redan 13 och ska då åka med gubben till Fields, det stora köpcentrumet i Köpenhamn.

Tjingeling!

(En hemlis= Jag ska skapa en blogg till)

4 kommentarer:

Fighting for Success sa...

Hola stump!

Vi hade playstation 3 och jag älskade den, ångrar att jag sålde den men jag behövde cash snabbt liksom. ska du PS så ska d va PS3 o inte tvåan. den har ju blu-ray dvd o så internet(ja precis INTERNET) du kan köpa spel direkt in i hårddisken som finns i PS3. jag tycker den e fantastisk *saknar* Köpte singstar o d ballaste va ju att man kunde köpa en låt för bara 10-15 kr. Jag älskade den iaf o ska absolut köpa den när jag har råd.

Min bror har Wii och den är ju oxå rolig, finns oxå karaoke spel o massa olika roliga spel på den. Men jag har inte haft den så den vet jag inte. Men Bilals barn har ju Xbox, PS1, 2 OCH 3(som va min) OCH Nintendo Wiii...bortskämda?! hahaha Vad ni än väljer så ser jag framemot en spelkväll hos Aydogan klingbergs ;) Bäst för dig att mamma Klingberg kommer när jag kommer =D

Glöm inte iheller fika hos mig när ni båda kan!!! PLANNERING JENNIFER!!! Jag blev lite chockad när du skrev att du alltid brukar vara försenad...vad hände med planneringen där?! hihi ;) Störig jag vet. Lård har skrivit ett inlägg nästan.

Ha d bäst min vailjkaka!

Anonym sa...

Tack för i fredags, det var jätte trevligt.
Sorry att jag försvann i all hast men ville ju bara hem till min prins hihi.

Vi har precis köpt Ebox Elite vilket är motsvarande PS3 i grafik.

Se över vad ni vill ha en konsol för och vad det är ni vill göra tex. spela, sjunga osv.

Vill ni mest använda singstar så är nog ps3 bättre men även Xbox har Lips som är samma sak.

Man kan få en Xbox elite för 2900 ny och ps3 för ca 4700 och det som skiljer i stortsätt är blueray.

hmmm be Eko att prata med Cenk som har letat mycket info då vi/ han stog i valet mellan konsolerna.

Ha det fint

Anonym sa...

du ska nog ha playstation för buzz och singstar e såååå himla KUL haha=)

Anonym sa...

Varför ska du göra en blogg till? :)