Playstation 2

Idag var det jobb 6-14 och vid 16 kom pappa och hämtade upp mig då jag var i stort behov av ett par leggins.
Vet inte hur många leggins jag köpt alltså. Men de senaste blev där hål i så jag köpte ett par från H&M.

Hittade även ett jätte sött vitt linne som är perfekt att ha i Alanya fast även en varm sommar dag här hemma. Fanns i gult också men tyckte inte jag passade i den. Synd då jag verkligen har varit ute efter något gult.
Köpte även ett stärkande lack och en nagelfil.
Om ni inte vet så har jag varit en nagelbitare sedan (enligt mamma) jag var 3 år och gick på dagis. Det var tydligen där jag började. Jag har ALDRIG lyckats sluta bita TILLS I JULAS!
Det är STORT!
Mina vänner har t.o.m skrikit när de sett mina naglar haha, de är inte vana haha.
Nu är det inte så att jag har LÅNGA naglar, men jäääätte långa för mig och mina händer (har vääldigt små händer, men älskar dom). Då jag aldrig låtit naglarna få växa har jag en väldigt liten nagelbädd så det är lite sött att ha naglar. Och nu håller jag på att fixa med dom hela tiden. Naglarna är ju inte vana av att få stanna kvar, så de är så sköra och mjuka så jag får flisor hela tiden och då får jag riva av nageln och det tar änu längre tid för att växa ut. Men så fort jag filar dom blir dom starka och nu har jag filat lite och märkt att min gamla nagelfil var ganska gammal haha.

Vi skulle hem men jag fastnade inne på Expert. hela dagen har jag suttit och kollat på blocket angående playstation eller Nintendo wii. Och tack er som tipsade mig på bloggen.
Efter att ha hört mig för och surfat runt lite så bestämde jag mig för att lägga ner nintendo Wii då de flesta erfarenheterna är att de köpt det och det har typ bara stått på hyllan. Ungifär som en motions cykel (som jag också har)man köper den men den bara står & dammar.
Så jag bestämde mig för en playstation.
Skulle det vara 2 eller3?
Trean är med Blue ray & finare grafik. Ingen annan skillnad förrutom flera tusenlappar mer.
Så jag köpte TVÅAN!
Så nice!
MEN jag hade inte pengar med mig att köpa ett spel.
Alltså ett spel (Buzz med 4 kontroller) kostar ju över 600:-, helt sjukt!
Man vill ju inte bara ha ett liksom.
Jaja, när jag kom hem så upptäckte jag att det fattades en kabel, så det blir bara raka vägen dit..........när jag är ledig och byta.
Spelar ingen roll när då jag ändå inte har en användning av det utan spel haha.
Men i helgen ska jag köpa ett =)

IKVÄLL ÄR DET DESPERATE HOUSEWIVES - snacka om att bänka sig framför soffan.

Här kommer lite bilder!

Sommar linnet


Tunikan jag köpte förra veckan (SÅ SKÖN)


Samma tunika i annan färg


Natt linnet


Nagel fil & stärkande lack


Playstation 2


Så här är planen. Köpte alltså korgarna för att matcha spegeln. Tanken är att ta bort hatthyllan på andra väggen och använda dessa korgar att sätta i vantar och div. små ting. Dock ska korgarna sitta lite lägre ner än nu.


Korgarna från Ilva


Mammas makrill som Eko lagade igår (TILL SIG SJÄLV) Blääää (Mamma: Han blev glad av att du glömde den här haha)


Boken "Emma, Mias dotter"


Min LILLA påsk krans (ville köpa större, men det hade inte Eko gått med på, MAN SKA SHOPPA ENSAM!!!)


Påslakan seten


Färgläggnings kit till Elif (Ekos systerdotter)


Claudias vita choklad kladdkaka med ananas bitar & passions frukt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul med kort :) & fina tunikor du hade köpt!

SV: Wooow, tänk att simma med delfiner, de är typ min dröm... Hahaha ja TUR de e vatten, vi kan göra utan att nån märker ;)
Jag ska kolla vad jag hittar för priser på det där..

Ja de klart vi ska ses.. :)

Jo jag fick min lön igår!! de var fan på tiden, 2 veckor försenad var den :@ ...

Åh vad ska ni få för hund? jag vill oxå ha hund!!

Anonym sa...

Vilka FINA saker du har köpt! Speciellt tunikorna, älskade den turkosa! Härlig färg! :)