Lördag med Anja

I lördags hamnade jag först hemma hos pappa och där var även Sara med sin lilla bebis Amir. Han var helt svart hårig när han föddes, jag träffade han då när han var en vecka gammal och i lördags, 3 månader gammal helt blond haha. Så sjukt!
Funderar ofta hur våra barn kommer att se ut. Vi båda är mörka fast jag har väldigt ljusa pigment, och det är inte från min skandinaviska mamma, det måste vara från pappa då han är en väldigt "ljus arab" om man kan säga så haha. Mamma blir typ MYCKET fortare solbränd än mig och jag är alltid blek till mina mörka drag.
Anyway så tror jag att vi får en väldigt ljus bebis med ljusbrunt hår och bruna mörka ögon. Men håret kommer att utvecklas till mörkar brunt.
Varför jag tror detta är för att jag var nästan blond när jag var liten och Eko var super ljus, man känner inte igen honom på foton. Men så utvecklade båda två mörkare hår.
Det hade ju funits 5% chans att ungen hade fått blåa ögon från min mamma men tyvärr är procenten väldigt liten. *snyft*
Annars kommer barnet va i medellängd (jag=kort, han=lång) ha stor näsa, fin mun och stora ögon.
Detta ska bli roligt att läsa när jag väl får barn haha.
Melissa Hatice Erna
Deniz Nizar Ahmet
Bianca/Melina Ingrid
Leon Johan

Det är vad mina 4 barn ska heta, Deniz är självklart Eko som bestämt och det enda som jag tycker är ok i Sverige. Melissa har vi kommit fram till tillsammans fastän jag har tusen tjejnamn jag skulle vilja men som han vägrar. Leon älskar jag men det hatar han (Läs: Lejon)

Hur jag kom in på detta vet jag inte - jag skulle skriva om min lördag ju haha, men det är jag i ett nötskal =)

Vi åkte till möllan och åt tthai som är min favorit mat men den var BAJS ÄCKLIG! Orkar inte förklara men never again.
Vi körde och lämnade Sara och då drog vi till Willys för shopping 20 på kvällen haha.
När jag blev hemkörd, slängde in varorona i kylskåpet och tog cykeln mot min kusin Anja.
Där satt vi & hade allmänt trevligt, precis som två kusiner kan ha det.
Söta Angelina & Isac var hemma, så goa. Gav pojkarna choklad och Angelina några fotoalbum & en tjejtidning.

Ingen dricka blev det, men man kan ju ha roligt utan alkohol, visst.

3 kommentarer:

Laura sa...

Ni kommer säkert att få söta barn! ;) Egentligen är det ju nästan omöjligt att veta hur ens barn kommer att se ut. :) Jag hade brunt hår då jag föddes men sedan blev det ljust för att sedan bli mörkare igen. Och nu är det rätt så ljust igen! Mamma är jättekort (158 cm), pappa är inte heller särskilt lång, men jag är 172 cm! :P

Fina namn ni har valt, hoppas att ni får 2 pojkar och 2 flickor då, hihi! :) Jag drömde faktiskt att jag var höggravid och höll på att föda i natt, TVILLINGAR, och jag hade en megastor mage! Lite skrämmande faktiskt..!

Kram på dig!

annica sa...

hehe gumman du berättar en sak och kommer alltid in på annat hahah du e såå go

mama sa...

aw era barn mina barnbarn blir dom sötaste o underbaraste som finns *mwah* :)
Så fint med namnen men om jag (som evt kommande mormor) får lov att komma med en liten kommentar ang det :) så tänker jag alltså på en tjej när jag hör Deniz (som Denice) men Denniz det e fint!:)
Dom jag tycker bäst om av dom här e Dennis eller med z på slutet om ni vill:) och Melissa, Melina, Leon o Johan såklart! *albi* o så söta ni e att våra namn oxå får vara med. Ps Tycker oxå du skulle kunna ha med Jasmine, det e s vackert! Jag älskar dej min vackraste Blomma! :)