Turkish night

Idag känns det som denna veckan har gått fort, men under veckan kändes det verkligen inte så.

Jag måste erkänna även om jag inte vill det det men jag har blivit liiite bättre på jobb, och det känns liiite bättre nu än de första katastrofala veckorna.

I torsdags så fick jag tvätta håret 01 på natten för att jag skulle börja jobba 10 igår och jag är INGEN morgon människa som ställer mig i duschen på morgonen.
Så istället spenderade jag morgonen att platta håret.
Sen jobb 10-19 hem en snabbis och sen bar det iväg till Ankara på "Turkish night".

Det var fullspäckat av folk. Turkar, araber och jugoslaver såg det ut som.
Vi stod säkert 10 min i kön till bufén som faktist var helt ok jämfört med sist jag åt där då var det så kass mat att jag inte ville äta.
Men då jag hade sett fram emot kvällen hela dagen så åt jag ingenting på jobb så maten kanske var god för att jag var så hungrig =)

Selina uppträdde, JÄTTE VACKERT!
Selina är tjejen som tipsade om denna kvällen till mig och jobbar där vissa kvällar som magdansös.
Jag och hela bordet - Lina, Cenk, Erkan och Michelle sket i maten och bara kollade på showen.
Mmm, vilken träning för magen.
En lektion i magdans hade jag dött!

Sen kom där en annan tjej, antar att det var Soraya, hon var också jätte duktig.
Och från ingenstans dök en liiiten tjej upp, fick höra att hon var 12 men såg ut som 10 och körde en show. ALLA på restaurangen ställde sig och kollade på henne. Hon var så otroligt duktig och söt.
Jag och Erkan brukar nämna vår första ofödda dotter (löjligt jag vet haha) och jag sa att det var en liten Melissa.
Tror ni inte hon hette Melissa hahahaha, det satt jag och tänkte på hela kvällen haha.
Sedann kom där in flera tjejer som gav oss en show, jag tror det var elever om jag hörde rätt. Dom var också bra.
Så vart än man kollade var det magdansöser.
Himlen för alla män som satt där inne hehe.

De spelade såklart turkisk och arabisk kväll hela kvällen. Jag smälter mer för arabisk än turkisk. Kanske för att jag är uppväxt med pappas arabiska musik fastän jag inte förstår ett ord dom säger så känns det närmare hjärta. Ringer alltid pappa så fort det är något sånt, han ville ju också följa med men han avstod.
Så fort de började spela R´n´B så flög jag & Michelle upp på dansgolvet - så härligt att dansa. MEN man kände sig som värsta stela stenen jämfört med alla magdansöserna runt omkring mig.

Hälsade på Selina såklart fastän det tog tid att komma i fatt henne, men kunde iheller inte springa runt som en höna och jaga henne haha. Jätte söt tjej med en trevlig kille.
Hade varit trevligt att träffas någon gång - vad säger du?! =)

Hade en super trevlig kväll med god mat, underbar musik, magdans shower, mysigt sällskap......m.m

Lina - detta får vi göra nästa år igen - det får bli turkarnas julbord haha.

Det blev tyvärr inga bilder från ikväll då jag glömde min kamera hos Claudia förra veckan, Lina glömde sin hemma och Michelle glömde sin på laddning.
TYPISKT!
Men jag filmade med videokameran men har igen aning om hur man får det på datorn. =(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart vi kan ses och tack för komåplimangerna om dansen. Tolga nämde att han och Erkan skulle byta msn så han undrar om han kan få Erkans? Han ber också om ursäkt för att vi fick rusa iväg mitt i samtalet men han vill verkligen säga hejdå till Melissas familj. Jag tror hon är 11. Hon har bara dansat hos oss en termin. Helt otroligt hur snabbt hon lärt sig =) Kram

Anonym sa...

Tack för en trevlig kväll hun, klart vi kan göra om detta hehe fast vi kanske inte behöver vänta tills nästa jul för det hahaha :-P