En snabbis

Tess - NU kan man kommentera =)

Fick ett klagomål från Tess - "En magdansös dagbok" (Vet inte hur man länkar?!)
att man inte kunde kommentera på min blogg, men problemet ska vara fixat nu.

Jobbade i söndags med en annan handledare och hon blev dåkig i magen så jag fick en ny den sista timmen. Hon berättade att innan hon fick barn så var hon & hennes man på resor överallt och luffade runt. Det lät så häftigt, önskar vi hade kunnat göra det, men jag har i & för sig redan bott både i Norge & Turkiet men det känns inte tillräckligt då mina planer aldrig var i Turkiet utan den sommaren skulle jag igentligen till London där jag hade fått jobb och så var drömmen att åka till Irland.
MEN SÅ GIFTE JAG MIG ISTÄLLET!!!

Efter jobb så hämtade papsen mig för han hade lagat mat och där satt hans tjejkompis och hon & jag babblar som fan när vi träffas så tiden gick och när vi väl kom till Burlövs Center där jag skulle byta en lila tröja som satt skit konstigt på mig och ett par svarta leggins som där var hål i så hade de redan hunnit stängas.

Vi åkte in till Malmö igen till "Egypten mässan" och det var riktigt fattigt måste jag säga.
Men pappa var ju så nyfiken men besviken blev han med. Vi var på en Egypten mässa för några år sedan men i mässhallarna så den var mycket större och jätte fina saker. Här var det kalt!

Åkte till City Gross och handlade lite och sen hem.

IGÅR: Jobbade jag 6 - 14.20 med en annan handledare då den jag igentligen skulle ha var sjuk. Det var sjukt ball att sitta med honom och han hjälpte mig jätte mycket. Det var få år mellan oss och kanske därför var det en annan känsla att jobba med honom.

Pappa kom och hämtade mig igen efter jobb så jag äntligen fick bytat mina kläder från Cubus.
Gick in en sväng till Bianco för att hälsa på min saknade älskade vän Sally. Hon har ju varit i Gran Canaria nu i flera månader och vi skulle igentligen träffas men de ringde in henne för jobb.
Alltid lika snygg min söta blondy!

IDAG Jobbade jag från 7 - 14.20 och jag lade mig riktigt tidigt igår för jag var sjukt trött.
Vaknar sjukt trött och hela dagen har jag varit SJUKT TRÖTT
Fick ytterligare en ny handledare idag som även han var super bra, men bra & bra - nu har jag kommit mer in i systemet och varit där över en månad (f-n vad tiden går fort) så det kanske är jag som blivit bra???
Jag fick sitta själv nästan hela tiden men sen hade jag en vääääldans lugn dag, inga förseningar som jag behövde skylta upp, bara platsningar.
Den sista timmen önskade jag bara att han skulle skicka hem mig för mina ögon gick i kors. Då kan man inte koncentrera sig alls.
Så 35 min tidigare släppte han mig haha, min önskan gick i uppfyllelse.
Jag lovade mig själv att cykla hem och sova.
MEN jag cyklar upp till Konsum istället och köpte DAMMSUGARE - inte för att jag äter sött så ofta men tanken att jag ska skippa allt socker från och med fredag så ville jag unna mig det.
Man kan ju också se det som att det är helg - då jag är LEDIG 2dagar nu sen nästa helg är jag också ledig men får inte äta socker.

Någon som kör det här med att skippa sockret - TYP GI får gärna tipsa mig om saker man får och inte får äta.
Har provat miljontals dieter men aldrig denna så det ska bli spännande och se om det passar mig, om jag går ner i vikt och då veta om det är DÄR mitt problem ligger.

Jag har provat en grövre diet en gång och det var Atkins - men jag mådde så illa - men sen fick jag reda på att jag var gravid så kanske var d det - jag vet inte.

Mmm, det skulle vara en snabbis men, men ni som orkar läsa min blogg vet att jag skriver få inlägg men långa.

NU ska jag lägga mi g i soffan och zappa framför tv´n och det gör inget om jag somnar då jag kan sova hela morgonen imorgon med hihi. SÅ SKÖNT!
Det som är skönt med att ha ett jobb är att man uppskattar verkligen all ledig.

Kvällens plan: Tänkte bjuda på lite musik senare.

Klem (Kram på norska)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, men faktiskt är det så. Man är aldrig nöjd, haha!

Tycker inte heller om när man vet vad man kommer att få. Jag själv var likadan när jag var mindre. Jag och min bror satt hela morgonen fram tills då vi skulle få öppna paketen och ja, vi gissade rätt på allt. Tråkigt sen när man väl fick sina paket.

Haha, det där med barbien var grymt roligt. Hans min var oslagbar! Dock var man ingen favorit hos honom, men det kom han snabbt över ;)

Gott nytt år och hoppas ni får en bra kväll imorgon :)
Kram!

Anonym sa...

Jag kör ju atkins men man behöver ju inte äta massa fett om man inte vill, sallader med hemmagjorda dressingar utan socker är ju ett lätt alternativ. Jag äter inget soxker alls när jag går på diet som nu. Det jag lyxar till med är nötter, hallon grädde, hemmagjort jordnötssmör, fläsksvål ist för chips o liknande. Kram