Kjäre julenisse:

Kvinnen som leser dette akkurat nå er flott - vidunderlig og sterk, og jeg er veldig glad i henne - hjelp henne så hun klarer å leve sitt liv fullt ut - jeg ber om at du forfremmer henne til å overgå sine forventninger til seg selv - hjelp henne til å skinne selv på de mörkeste steder, hvor det ellers er umulig å elske - beskytt henne til alle tider, lyft henne opp når hun har mest bruk for deg og la henne vite det når hun går sammen med deg; så hun alltid er i sikkerhet.
Til deg söte, nå löper tiden.
Om 9 minutter vil noe gjöre deg glad.
Men du blir nödt til å fotelle 9 söte jenter, at du er veldig glad i dem.
Og glem nå ikke meg ;-)

Detta söta sms fick jag av min gamla chef i Norge.
Saknar henne min norska mamma som hon kallade sig själv för, för hon hjälpte mig mycket med de problemen jag hade i Norge. Trots problemen saknar jag Norge/Oslo något så otroligt mycket. En av de bästa tiderna i mitt liv!

Savner deg Liv Berit/Klem Jennifer den svenske jenten.

(Stavade jag rätt???)

2 kommentarer:

Anonym sa...

tycker verkligen du ska ta åt dig ;)
I närheten av taxim hotel då tycker mig se bryggan som går ut i vattnet? Jag bor ju själv i Oba så...ja det var kanon lön! grattis!

Anonym sa...

Potatis med socker - det låter intressant! Har jag aldrig smakat på, men alla länder verkar ju ha sina egna mattraditioner som hör ihop med julen. :)

Önskar dig med en riktigt god jul!

Kram!