Girls night out

Yes igår var tjejernas dag.

Det började 13.30 så träffades vi alla inne på Laserdome.
Vi körde femkamp.
Det var jag, Susanna, Claudia och hennes kompisar. Totalt 10 stycken.
Vi delades in i 2 gruppor, det röda och det gröna laget.
Jag var med i det röda!

Rodeo: Först var det att rida tjur.
Man sitter på en tjur och får bara hålla i ett kort rep med ena handen.
Efter varje 10 sekund så ökade takten.
Jag ramlade av DIREKT!

Gladiatorn: Man skulle stå på två pelare som vickade lite och ha på sig hjälmar och slå motståndaren med en avlång kudde.
Jag förlorade här också =(

Sumo: Denna var den roligaste. Man skulle sätta på sig stora sumo brottar dräkter, det var så ball.
Här vann jag haha!

Lasermission: Här var man i ett nersläckt rum. Man tryckte på en knapp och då började musik spelas och laser strålar i hela rummet. Man skulle ta sig förbi strålarna utan att nudda och på tid.
Vet inte hur det gick för mig här.

Laserdome: är det ultimata äventyret. Med avancerade laservapen och sensorförsedda västar beger du och dina motståndare in i en 900m2 stor labyrint fylld med ljud, ljus och special effekter. Målet är enkelt: skjut dina fiender innan dom skjuter dig! Du har obegränsat med skott så det finns ingen anledning att snåla... Efter spelet kan du se ditt resultat på skärmar och jämföra med dina medspelare.
Jag förlorade - alltså jag hade minst poäng av alla, me jag avbröt spelet för att jag var så kissig hahaha plus att detta var verkligen inget för mig.
Har hört att alla killkompisar, gamla pojkvänner och brorsan och kusinerna har alltid pratat om att Laserdome är så himla fett och de har spelat säkert en gång i månaden men visst, för killar kan jag starkt rekomendera det men jag tyckte det var sjukt tråkigt.

TUMMEN UPP FÖR FEMKAMPEN!!!

Detta ska absolut göras fler gånger.
Erkan MÅSTE testa detta, man har sjukt roligt. Bara av att vi skratta så mycket har man träningsvärk i magen idag.
Har funderat ut för att ha råd att göra detta på Alla hjärtans dag. Det är ju i februari så har man tid på sig.
Ska bara hitta några personer som vill med.
Det kostade 270:-/person och det är MYCKET pengar men faktist värt det.
Så om någon vill joina oss säg till =)!

Vi skildes åt och jag gick en snabbis och handlade lite på Coop extra på värnhem sen cyklade jag vidare hem.
Åt lite lunch och hoppa snabbt in i duschen och sen spenderades hela dagen med att göra sig i ordning. Tar ju en hel evighet att föna och platta mitt hår.
Måste verkligen klippa mig, det har blivit för långt nu!

20.00 Träffades vi på Shang Hai, en kina restaurang på värnhem.
Jag som inte alls är så förtjust i kinamat blev såklart besviken.
Och njöt inte av maten vilket inte var bra då det inte var speciellt billigt iheller.

Vi avslutade kvällen på Big Bowl och spelade i ca; 1 timme. Sen blev det dans inne på deras nattklubb.
Där var full proppat av folk, eftersom det är december antar jag att det är företag som har haft julbord där. Alla var mer eller mindre berusade.
Då det är blandade åldrar där så var det all sorts av musik.
Men vi shakade gumparna åt Michael Jackson......härligt härligt men farligt farligt =)

En riktigt härlig och behövlig kväll!


1 kommentar:

Anonym sa...

vad roligt allt låter :D