GOTT NYTT ÅR

Ja, så var det nyårsafton idag.
Och vi vet fortfarande inte vad vi ska göra.
Jag har blivit bjuden på en del håll, men antingen så var det par middag =BOORING!
Eller så var det en fest där jag vet att Eko kommer att ha tråkigt och jag kommer att ha skit ball.
Sen är där en där Eko kommer ha trevligt och jag ha tråkigt, sen är alternativet att DRA UT SJÄLV!
Vad ska man göra?

Dessutom så är Eko ledig idag men JOBBAR IMORGON....alltså vilken restaurang har öppet på nyårsdagen? ALLA i hela världen (nästan typ) ligger i soffan as-kalas men deras restaurang är tvungen att ha öppet. De kommer ångra det för där kommer inte komma några gäster.

Nu ringde Sanna precis - hon tjatar på att jag ska komma dit - JAG VILL och Eko går med på det säger han i bakgrunden men jag VET att han inte kommer att ha roligt.

Pappa ringer direkt efter och säger att vi kan komma till hans kompis - nej tack - jag tjatar istället att vi kan ha fest hos honom men han säger att han har inte tid att köpa snacks och drinks - jag säger alla kan ta med sig själv....jag är förvirrad.

GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gå lite på olika fester så blir alla nöjda! (fast ej parmiddan då det är ofint att lämna den sen)