Darin feat Kat Deluna "Breathing your love"

Min blogg vill såklart jävlas med mig - har äntligen efter många om & men fått min efterlängtade video inlagd (hjälp av mamma) då det inte funkar som tidigare här på bloggen. *ARG*

Här är ialf texten jag skrev till videon som vägrade komma i samma inlägg.

Detta är en favorit just nu som snurrar i mitt huvod dag som kväll.
Så fort den kommer på radion när jag gjör mig i ordning i köket så höjer jag och blundar och diggar. Älskar låten!
Vem trodde att han skulle bli så stor och bra.
Minns att Sally ville se han när han skulle uppträda direkt efter att han varit med Idol - jag bara "skojar du, han är ju helt liten"...och nu är det jag som bara aaaa, fast för låten ofcourse.

Tänker lite på Oslo och Stockholm, vet inte varför.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra låt - jag tänker osså på Sthlm ibland. Kommer ihåg när vi stannade vid en mack på väg hem från sthlm, där du köpte en present till mig, ♥mamma-muggen :)Jag älskar dig gumman!!!

Anonym sa...

Haha, jag älskar tidningar. :P

Jag har tyvärr inte den första boken i serien. Men köpte denna ändå, fast får vänta o läsa den tills jag har köpt den första. Har hört att dom ska vara väldigt bra.

Jag är själv en sådan person som bara kan läsa verklighetsbaserade böcker. Men finns några som jag faktiskt ha fastnat för. Om du inte har läst Flyga Drake och Tusen Strålande Solar, så LÄS DEM! Grymt bra!
Sen så är alla böcker som Harlan Coben (Bland annat en av de böckerna jag köpte idag är av honom) och dom är också riktigt bra. Spciellt en som heter "Den oskyldige".


Jag kopierar från internet då du frågade om handlingarna på de andra böckerna :)



Av författaren till Berätta inte för någon, Borta för alltid och Ingen andra chans.

"...de flyfotade romanernas mästare." Östersunds-Posten

När Grace hämtar familjens nytagna semesterbilder, trillar ett gammalt foto på hennes man Jack ur fotopåsen. Förbryllad frågar hon honom hur det hamnat där - men det enda svar hon får är att bilden inte alls föreställer honom. Morgonen därpå är Jack spårlöst försvunnen.

HARLAN COBEN, Ett enda ögonblick:
Polisen är ovillig att hjälpa Grace, och hon påbörjar därför sitt eget sökande efter maken. Snart tvingas hon dock inse att hennes man inte alls är den han utgett sig för att vara. Dessutom visar det sig att Grace inte är den enda som letar efter Jack. En välkänd gangster, en tystlåten yrkesmördare och en FBI-agent är också ute efter honom. När så Graces barn hotas, tvingas hon ut på en våldsam resa för att finna sanningen - och spåren leder rakt mot hennes eget dunkla förflutna ...

Joe Hill, en hjärtformad ask:
Skulle du köpa en vålnad?
Förmodligen inte. Men det är just vad rockstjärnan Jude Coyne gör, på internet.
Vålnaden är tänkt som ett makabert tillskott till hans ockulta samlingar, och levereras punktligt i en hjärtformad ask. Det är bara det att vålnaden vill se Jude Coyne död och begraven. Det gäller inte bara Coyne. Alla som kommer i vålnadens väg riskerar att gå samma öde till mötes.
En hjärtformad ask är en av de mest uppseendeväckande romandebuterna internationellt den senaste tiden. Orsakerna bakom det enorma intresset är både att boken är en fasansfullt bra skräckroman och att författaren är son till Stephen King - skräckmästaren..


Nu blev det en llåååång kommentar :P

Anonym sa...

Haha, tyckte det var riktigt roligt så var tvungen att lägga ut det :D

Vi har själv två katter och jag undrar just om dom känner detsamma, hahaha!