Annandag Jul

Gick och lade mig igår kväll med en fruktansvärd huvodvärk och trodde aldrig jag skulle somna så som det bankade men tydligen sov jag gott hela natten.

Har precis ätit julefrukost igen. Eko sa "Du äter ju julskinkan till frukost, lunch OCH middag" haha. Vaddå bara en gång om året man äter skinka.

Allt känns så drygt - jag läser på alla bloggar och vet att alla mina vänner ska till stan och shoppa på rean - JAG VILL OCKSÅ!
Varför sa jag inte från början till jobb att jag ville vara ledig idag med?
Extra betalt men det skiter jag faktist i då bara EN lön för mig är mycket hehe.
Och såklart som alltid så är jag & Eko aldrig lediga samtidigt.
Han är ledig idag och jag ska jobba medans jag är ledig imorgon då han ska jobba...=(
Jag börjar inte förän 15.45 lööönt - måste liksom vänta in hela dagen så när jag väl kommer till jobb kommer jag vara helt slut ju.
Aaaa - varför sådana tider?

Hör att Darins nya låt spelas på radion i köket - tycker den är sjukt mysig!

Nä nu får jag föna håret.....Ha det bra alla där ute på er shopping =(


Inga kommentarer: