Blä för dagens mat

Testade blomkåls mos som lät så gott och på alla recept jag letade efter skulle man ha i grädde fastän jag ville skippa det. Det smakade bara grädde, BLÄ!
Måste hitta ett annat recept för jag kan bara tänka mig att det är underbart om man gör det på rätt sätt.
Har ju funderat mycket på LCHF men är rädd just för de här med grädd produkter - får spykänsla av det.

Pappas mobil är avstängd vilket gör mig jätte irriterad då jag har sminkat m ig helt i onödan, sminkar ju mig varje gång jag jobbar så hade varit skönt att skippa det en dag.
Mascaran, pudret och underlagskrämen börjar också ta slut - varför ska allting ta slut samtidigt?
Så som tvättmedlet och sköljnedlet - JAG HAR JU INTE RÅD!!!!


Veckans planer:

Ons: Jobba 14-22
Tor: Jobba 15-23
Fre: Jobba 10-19 + Turkisk afton på Ankara restaurang med Eko, Lina, Cenk.
Lör: 5-kamp på Laserdome, "julbord" på Shang Hai, bowla på Big Bowl med en massa partaj efteråt.
Sön: SOVA

Vill inte jobba imorgon - hatar att jobba kvällar man får inget gjort under dagarna.

HATAR MITT JOBB!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj,

Kikar in hos dig :)
Du brukar läsa hos mig oxå tydligen, skojjigt!!!

Kramar Jenny

Anonym sa...

haha jag har snackat jättemycket skit om LCHF dieten på radion. men jag snackar skit om alla dieter för att jag själv inte pallar. =P Fina presenter du fick. Förövrigt så bevakar jag lejonkungen och några andra disney filmer på nätet...wooohooo

Anonym sa...

Förresten jag har pratat med min chef och om ni vill sitta med oss istället så kan jag sälja biljetterna till er vid dörren, Kram