Färgade linser




Läste på Carolinas blogg att man kunde få gratis färgade linser så gör likadant som henne.

Man ska skriva ett inlägg om färgade linser vilket jag ska göra nu.
Min historia om linser:

Alla som känner mig eller har gjort det ett par år tillbaka vet hur besatt jag var av mina blåa linser. Jag fick dom av mamma en julafton i julklapp, linser för 6 månader men jag tror jag använde dom i över 3 år. Jag blev så beroende av dom att jag kunde inte lämna lägenheten utan dom på mig.
Jag kände inte igen mig själv utan dom, jag började hata mina bruna ögon.

Vet inte hur jag slutade med dom, men tack och lov gjorde jag det. Då de inte var så fräscha längre och man kunde se att det var linser eftersom dom var VÄL använda haha.

Men nu hittade jag till denna sida och tänkte testa igen, fast denna gången tänkta jag man kunde testa gröna fast jag tycker blåa är snyggare. Men denna gången får jag INTE bli beroende hahaha.

Så gå in här http://www.fargadelinser.com/ och testa själv. Gå in på länken "bloggare" längst upp i högra hörnet. Man måste ha bloggat aktivt i mer än 2 månader för att kunna delta.

Hoppas nu det dimper ner ett par linser i brevlådan i veckan.

En perfekt julklapp till mig själv ;-)

Inga kommentarer: