Sista advent

Igår tvingade jag med pappa till Willys. Jag tänkte panta mina flaskor. Hade 1 stor påse med flaskor och en påse med burkar sedan festen.
Då jag kommer ner till bilen är hela baksätet på pappas bil full. Han hade 2 säckar fulla hahaha.
Folk stod i köer bakom oss när vi pantade, först tyckte jag det var lite pinsamt men när folk står bakom och ska panta 1 BURK DET är pinsamt.
Men vi fick ihop 250:- så det var inte dåligt.
Kanske skulle satsa på att samla burkar på nätterna det hade varit ett bra extra knäck haha.

Papsen och Sara kom hit. Jag & Sara bablade på i 180 medans pappa la sig på soffan och somnade haha.
Jag hade ju Flash så vi tog ut honom på en promenad i parken, den var mysigt!
När de hade gått kom jag på att jag glömt att äta middag och då var klockan närmare 22.
Jag gjorde i ordning lite rester jag hade i frysen men jag kunde inte äta det, det var så sjukt salt, konstigt det var det inte när jag tillagade det haha.
Flashs matte kom med hennes nya kille och han var också jätte trevlig. De blev glada över det stora benet jag köpte till Flash i julklapp som jag hade knytit en stor röd rosett hehe.
Tycker om Flash!

Fjärde ljuset blev inte tänt denna kväll till en mysig julfilm som vi gjort varje söndag för min älskling jobbar ju.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin din blogg är! Fixat det själv? :)

Jag har det jättevårt att bestämma mig med hårfärgen.. egentligen trivs jag väl bäst i mörkt, men får se :P

Fin header du hade, jättesöt :D