Presenter

Dessa fina glasen fick vi av Annica men ett glas tog Jennifer D sönder på fyllan samma kväll =(
Denna söta lilla serien av lucior och små pepparkaksbebisar köpte jag av pengarna jag fick av Jennifer & Sorine på guldfynd. Blommor - TROR att de var från Columbo och Lena


2 söta muggar av Faten




Aristocats disney klassiker av Susanna





Bröllopsalbumet från Jennifer & Sorine (alltså pengarna så köpte jag denna från guldfynd)


2 ljuslyktor från Robban och Mattias





Obh nordica mixer (fast ville ha röd) av Raduan









Te, servetter, hjärtmuffins form, hjärtstekpanna av Claudia & Nikola

Lkuslykta av Claudia & Nikola

Glöggserie av Jennifer O




Svart salt och korg av Claudia & Nikola



Blommor av Mike & Daisy TROR jag


Blommor från mamma & Karsten



Detta var lite av presenterna vi fick för några veckor sedan, men då minneskortet f---ade sig så fick jag inte med fler...=(











3 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan,vad kul att du tittade in på min blogg..Ja jag vet,är lika mkt djurvän jag med..Nu har jag äntligen skaffat en katt själv då jag anser att jag inte har tid att ta hand om en hund..Men hunden är alltid människans bästa vän..I mahmutlar sa du? var du på semester där?? Usch ser alldeles för många påkörda djur här allt för ofta..
Vilka fina presenter,har du gift dig nyligen?

Anonym sa...

Hej gumman. Jag har msn men jag lkoggar aldrig in där av nån konstig anledning =) Det var mest för att då ser ni hela showen annars om det är mkt folk så kan ni sitta längst bort och då missar ni allt.

Det är 3 kronors pisskillnad mellan oss o ankara vi avrundade till 120kr för dryck och mat än 117 som restaurangen tar för att slippa stå och deala med 1kronor med hundra personer =)

Tror din kompis tänkte på bara buffen som kostar 89 men glömde drycken som kostar nästan 30kr =)
Kul att ni kommer iallafall! Kram

Anonym sa...

Våra gäster kommer mellan 20.00-20.30. Det är tänkt att vi ska börja med min dans 21.00 och sen de andra nummerna. Men ibland blir det struligt så vi får se =) Kom gärna fram och hälsa för jag har svårt att känna igen folk och jag vill gärna säga hej till er ju =) Vi ses imorgon Kram