Änu en lista i brist på annat

Snodde listan från Carolina.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Säkert mycket men kommer in på något.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Detta var första nyår´n någonsin som jag bestämde mig för att INTE önska något.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, flera stycken av nån konstig anledning

4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5.Vilka länder besökte du? Danmark
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Nä, detta året har varit ganska tråkigt
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Varför har jag minnesluckor just nu när jag gör detta testet?
8. Vad var din största framgång 2008? Att jag sa upp mig från mitt förra jobb
9. Största misstaget? ???
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, sjuk har jag varit ett par gånger, skador - ja säkert många.
11. Bästa köpet? Antagligen allt jag ska köpa på tisdag
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ett par skor till mannen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag blev gudmor/fadder till Khalil - Igår när mannen fick jobb
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Charlotte Perelli "Hero" - Darins nya - Lazee
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jämfört med förra året var jag betydligt gladare detta året fast jag önskat att jag kunnat vara gladare, men har väll mig själv att skylla.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ätit bättre och tränat och vara mer social med mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Latat mig
18. Hur tillbringar du jul? Med familjen
19. Blev du kär i år? Ja, i Angelina - min kusins dotter. Mannen kan också får mig mer kär vissa dagar

20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives
21. Bästa boken du läste i år? Såld
22. Största musikaliska upptäckten? Kommer in på någon
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min spegel av mamma och min cykel av pappa
25. Något du önskade dig men inte fick? Min bror - ansiktsbehandling
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Middag med familjen och fest för vännerna
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, ekonomin och om min bror hade varit närvarande
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Leggins, tunika, ballerina/stövlar
29. Vad fick dig att må bra? Min älskade familj och mina allra närmaste vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vin Diesel - alla år ;-)
31. Vem saknade du? Min bror, Tyson och Zita
32. De bästa nya människorna du träffade? Viktoria och Sorine

Inga kommentarer: