Pain pain pain

Har suttit hela dagen/kvällen och velat blogga lite mer.
Men jag har istället suttit och läst ALLA bloggar på blogglovin och de är alldeles för många.
När jag får tid nåon dag så ska jag rensa. Vissa är roligare än andra att läsa.
Förstår igentligen inte hur kul det kan vara att läsa bloggar, det sa Erkan här om dagen.
"Sitter du och läser om andra går på toaletten eller, det kan inte vara så intressant att läsa om andras liv"....mmm sant så sant, men det ÄR kul att läsa om andras liv haha.
Jag som är sååå nyfiken!

Har försökt lägga ut alla 100 bilder jag tog igår på facebook, men den vill inte ha me mig att göra idag - suck!
Har gett upp nu.

Har annars storstädat mot min vilja idag då jag vaknade med VÄRSTA träningsvärken. Fattar inte att det kan vara femkampen igår men tydligen.
Jag har ont ÖVER ALLT!

Hade 3 missade samtal imorse av min handledare på jobb. Sprang upp i panik och kollade min kalender om det hade varit så att jag glömt att jag skulle jobba.
Men där stod inget ......*andas ut*
Jag ringde upp och han sa med grov röst "Du har fått sparken"....jag helt yrvaken - va?!?
Haha, nä våra tider hade ändrats.
Så istället för att jobba 9-18 imorgon ska vi jobba 6-14.20 vilket jag tycker är bättre.
Fast nu 23.3o hade jag önskat lite sovmorgon, eller igentligen önska jag att jag hade haft bättre pli på mig själv och gått och lagt mig för länge sen eftersom jag har gäspat i ett i några timmar nu.

Blev en snabbis på restaurangen La Empanada innan. Eftersom Eko har hjälpt Cenk & Lina att renovera deras kök i 2 dagar nu så bjöd dom oss på middag.
Det blev en nacho tallrik för mig. Priset var 50 för en liten tallrik. Sist jag åt där låg den på 29:- så det måste vara MÅNGA år sedan hahaha.

Smakade allas rätter och det var ganska smaklöst. Inga fler gånger dit och inte iheller till Ankara eller Shang Hai.
WOW - restaurang mat i 3 dagar vilken lyx.
Önska bara det var gott!

När vi har cash ska jag dra med Eko på en fin middag till Elysé DÄR är det smaskigt - en stor planka eller fondue med alla goda såser.
Smaskens!

Nä nu blir det en cigg sen nanna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig om maten. Jag uppträdde för personalen och ägaren till Elyse nyss =) De var supertrevliga. Ankaras och la empanadas mat är väl inte den bästa men man får iallafall mycket för pengarna. Nästa gång jag äter på la empanada ska jag ta med grillkrydda och chyannepeppar i handväskan haha. Kram