Stakars resenärer ;-)

Nu har jag äntligen läst alla inlägg som jag premenurerar på.
Vill lägga till bloggar jag läser på min sida alltså länka dom, och då sätta in en bild på de jag läser så de kommer på sidan, såg att någon hade det och tyckte det var snyggt, men först får jag fråga de bloggar jag läser om det är ok eller så kan ni själva skriva om ni vill till mig att ni vill att jag länker er =)

Vill ju bli en riktig bloggare fastän jag inte hinner skriva varje dag.

På jobbet är det väll OK!
Ena dagen är jag stolt över vad jag åstadkommit alltså chokad över vad jag igentligen har lärt mig på så kort tid.
Andra dagen känner jag mig så liten och är inte alls lika engagerad och vill bara hem och gömma mig.
Det minsta felet jag gör vill jag typ dra där ifrån direkt, jag ger upp alldeles för lätt.
Jag har typ gjort felet att när jag ska ropa i högtalarna så kanske jag har sagt att tåget ska gå till Halmstad men jag menar Hässleholm, har fått avbryta och säga det en andra gång. Resenärerna måste ju stå och garva åt mig.
Sen har jag glömt att säga vilket spår tåget kommer ifrån.

Det värsta var ändå när jag skyltade i monitoren att ett tåg som skulle komma in på spår 3 ändrade jag till spår 12.
Tänk då att folket sprungit till nästa plattform och trorr att spåret kommer in på spår 12 istället för 3 hahahaha.
Kan verkligen se dom springa och sen kommer där inget tåg hahaha.
Jag fick givetvis ändra tillbaka mendet hade ju ändå redan kommit in på monitorerna på tågstationen hahaha.

Ja man lär sig av sina misstag. Vi får se hur detta går.
Fick en sån tanke här om dagen när Daisy pratade om när hon jobbade i Norge i sommras.
Jag skulle vilja åka dit i 2 månader med henne nu efter nyår och jobba lite och tjäna ihopa lite pengar istället.
Men då hade jag ju varit på steg 1 igen när jag kommit hem och haft lika svårt att hitta jobb efter det.
*suck*

I går var Eko på sin första intervju - ett företag som har fastighets service. Intervjun var på 5 min hhmm....och han frågade bland annat om han var gift? Är det relevant?
Och frågan om körkort kom givetvis upp och det har ju inte Eko, då vi aldrig får ihop pengar till det, SÅ GE HAN ETT JOBB SÅ KAN HAN TA SITT KÖRKORT!
Chefen skulle ringa arbetsförmedlingen idag men Ekos handläggare jobbar inte idag TYPISKT!

Jag jobbade igår från 6 på morgonen - helt dött ute när jag cyklade - lite läskigt, var ju som det fortfarande var natt. Men så skönt att sluta redan 13 - då har man ju hela dagen på sig. Inte för att jag gjorde så mycket men ändå.

Idag är jag ledig - sov riktigt länge - SÅ SKÖNT!

Nu tänkte jag att jag skulle duscha, platta håret, laga middag och göra mig i ordning.
Vill igentligen vänta med duschen till efter maten men då blir det för sent annars stinker man bara mat os.

Ikväll blir det att gå hem till Claudia & Nikola på glögg mys. Igentligen hade vi bjudit hit dom men då vi inte har varit i deras nyinköpta lägenhet så blev det tvärtom.

So long bloggers!

Inga kommentarer: