Renovering av kök

Hejsan dagbok!

Förra helgen igen på lördagen vaknade jag utan Eko bredvid mig - synd att jag inte hade någon att gosa med men samtidigt skönt att ha hela sängen för mig själv. Jag låg där en bra stund och titta upp i taket. Annars brukar jag hoppa upp så fort jag vaknar för att springa till köket och sätta på kaffekokaren och under tiden tvätta ansiktet på toaletten.

Jag ägnade hela dagen åt grov städning då vi aldrig städade riktigt efter festen helgen innan.
Ett rent hem är det bästa som finns - då kan man bara njuta av doften av städat - ja det beros kanske på vad man har för rengöringsmedel. Men jag har mitt trix som jag tyvärr inte delar me mig haha.
Men det värsta är väll ändå dom som använder grön såpa att tvätta golven med. Gjorde några av mina gamla vårdtagare. USCH!

Eko var hemma hos Lina & Cenk för att hjälpa dom att riva ner deras kök då de ska köpa nytt.
De kom och hämtade mig senare på kvällen och vi drog till Burger King och käkade - mUmS vad det var längesen.

Dagen efter var min katastrof dag som jag skrivit i ett tidigare inlägg där jag fick 2 jobb erbjudanden.
Samtidigt när jag behövde gå igenom mitt beslut stod jag och gjorde Skånsk Kalopps med potatis och då kommer Mattias (min kusin) Lina, Eko, Cenk och Metehan på middagsbesök.

Bilder kommer!

Tack och hej leverpastej

(Om ni minns Berts dagböcker ;-)

Inga kommentarer: