Sorine 34

Var fri förra helgen vilket var riktigt nice men ändå inte.
På fredagen var vi igentligen bjudna till Jennifer .O på fest men det sket sig. Jag var inte riktigt så pigg eftersom jag slutade 00.00 det var ganska jobbigt.
Man räknade bara in timmarna för att kunna cykla hem.

OH - by the way - Pappa är så stolt över mig nu för mitt nya jobb så hela förra veckan erbjöd han sig frivilligt att hämta mig varje kväll.
Så istället köpte han en sprillans ny cykel....FATTA HUR GLAD JAG BLEV...
Den är VIT med svarta blommar och så underbar :-)
TACK MIN ÄLSKADE PAPPA!

På lördagen så vaknade jag såklart tidigt mot min vilja men var tvungen att CYKLA till stan för att köpa Jennifers present. Hade redan fixat Sorines en vecka tidigare.
På stan träffade jag en gammal vän Marly - så kul att se henne.
Vi bytade nummer och vi har ringt om varandra denna veckan eftersom jag inte alls kan svara när jag är på jobbet =(

Det ösregnade men jag cyklade vidare till Glamour salongen på Ö.förstadsgatan där jag skulle få påbyggning på mina naglar som jag lyckades ha i NÄSTAN 2 veckor vilket är helt fantastiskt lång tid för mig. Så var så stolt att jag för första gången bara skulle bygga på dom.
Men såklart så knäcktes ALLA under fredags kvällen så jag fick ett helt nytt set av söta Daisy - thanks girl!

Nu har jag inte fransk, bara naturell vilket jag tycker är mycket finare på mina naglar. Skulle vilka fila dom rundare men jag vågar inte, har liksom aldrig filat mina naglar så vet knappt hur jag gör HAHA.
En tjej som inte vet hur man filar naglar...knasigt.

Jag cyklade hem hjälpte Eko med tvätten, åt, duscha, fixa mig och sen tog jag bussen till Rose-town a.k.a Rosengård.
Ville INTE gå där den tiden på kvällen, men vad göra liksom.

Jennifer. D och Sorine - mina gamla arbetskamrater hade fest hos Jennifers kusin.
Sorine fyllde 34 förra veckan och Jennifer blir 31 el 32 på lördag minns inte haha.
Det blev tacos och en j--la massa groggar.
Men jag var så sjukt trött att för varje grogg jag drack ju tröttare blev jag.
Jag ville bara helst av allt hem till min man.
Varför - jo för att jag knappt har sett honom på hela veckan pga jobbet.

Papsen ringde mig och frågade om jag ville ha skjuts hem - ja visst sa jag. Så när jag reser mig upp förstod jag hur full jag var haha.
Så när jag har som roligast har jag redan tackat ja till skjuts hem.

De andra stack vidare till Swing in och ett annat ställe som jag inte minns namnet på.
Här i Malmö ändrar de namn på uteställena varje helg så inte så lätt att hålla koll på dom längre.
Ångra inte en sekund att jag åkte hem - jag sov SÅ GOTT den natten!

Förrästen när jag kom hem så vingla jag i trappen och fick för mig att gå ner till källaren och hämta upp min jul kartong med alla julsaker.
Blev så glad när jag packade upp allt och förklarade för Eko varje liten sak vart den kom ifrån - men han var helt ointresserad och skrattade mest åt hur jag flummade.

Jennifer fick 3 öronhängen av mig - STORA som hon tycker om.
Och Sorine fick ett set istället med en ring som är så typisk henne och öronhängen och armband.

Feliz compleanos my friends!

Inga kommentarer: