pözz & kjam

Idag är jag sååå trött!

Igår cyklade jag hem till pappa och käka hans underbara mat.
Hans kompis var där med hans tjej =trevliga! Sen kom hennes kompis dit =omogen. Väntade bara tills hon kunde säga något som jag kraftigt kunde kommentera men det kom aldrig.
ÄLSKAR att kommentera sådana personer som tror att de kan vara kaxiga hur som helst och då oftast har attityds problem. Men f-n det kom aldrig något riktad mot mig hehe.

Cyklade hem igen och hade döds tråkigt då min älskade inte var hemma.

Nu ringde papsen han är på väg hit med hans tjej kompis som är höggravid (beräknas föda imorgon) så det blev inte mkt bloggande just nu....pözz & kjam ( som man sa till ALLA när man var 17)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh Tack Tack!

Anonym sa...

Älskar den nya designen. Lovely!

Anonym sa...

Ohh, ser att din design har ändrats! Gillar den här jättemycket, den är så varm och röd och välkomnande! :) Och vilket supergulligt kort på er två!

Jag tyckte faktiskt också att min pappas hund var söt, men den var så stor och entusiastisk, så jag blev liksom lite rädd då den hoppade på mig. :) Jag är mer en kattmänniska.. :)