Söndags

Igår sov vi lääänge, läääänge, nästan som man skämdes lite när man vaknade. Och då hade vi inte ens alkohol i kroppen haha.
Vi var dödshungriga till frukost då vi aldrig hann äta middag under lördagen.
Jag fick i mig 2 korvbröd hos Lina och ett antal choklad bollar och ostbågar. Mådde illa när jag vaknade av hunger och att jag endast ätit skit. Sånt är inte gott när man är hungrig och vill ha mat istället.

Mamma ringde och vi pratade i en hel evighet - 3 timmar haha, det är väll från hon jag har fått det ifrån "Att vara glad i att snacka" haha.
Hon kommer på onsdag men stannar bara över dagen. Ska bli sååå kul!
Sen kommer hon när vi fyller år också veckan efter.
Wwiiee...

Vi kollade på "Sex and the city" - ooohhh, den var bra tyckte jag. Har hört delade meningar om den filmen.
Men man ska inte förvänta sig så mycket som folk har gjort, då blir det en besvikelse. Men då jag nyligen sett boxen så tyckte jag att filmen var bra.
Men hade dettta varit en vanlig film - utan några serier bakom och att man inte vetat vem skådespelarna varit - ja då hade det inte varit en bra film.
Har hört att det ska komma en 2:a och det får jag hoppas.

Fick mig ett ryck under dagen och skickade iväg ett mail till Sally som är i Gran Canaria & Ylva som är i Italien *saknar er*
och fick tillbaka ett helt underbart mail av Ylva. Jag blev SÅ glad!
Jag sov gott den natten =)

Inga kommentarer: