Älskling 27 år idag

GRATTIS min älskling på din 27-års dag, inte för att du läser detta men tanken som räknas haha =)

*15 november är den 319:e dagen på året i den gregorianska kalendern.(320:e under skottår). Det återstår 46 dagar av året.

*Leopold har namnsdag

*Palestinas nationaldag....(pappas ursprungsland)

*1983 (Mitt födelseår) Den norra turkiskt dominerande delen av Cypern utropar sig som Turkiska Republiken Cypern. Denna stadsbildning erkänns dock bara av Turkiet.

*Lasse Kronér fyller år. (Gamla bingo lotto)
*Ol dirty bastard fyller år (Russel Jones medlem i Wu-tang clan)

Källa: Wikipedia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till din kille =)

ja, det var en besvikelse. Men det får man väl räkna med någon gång också :P

ikväll ska jag vara vbarnvakt åt min 4åriga kusin =) Och åt mina andra kusiner, dock är dom 11 och 13 år så dom behöver ingen barnvakt, haha. Men 11 åringen kom hem alldeles nyss och spydde ner hela golvet, så får vara sjukvakt åt henne nu istället, hehe. Inte allt för trevligt!
Åh, vad roligt med hemmafest! Hoppas ni får det trevligt. Hemmafester är så underskattade tycker jag. Alla kompisar vill alltid ut på krogen, men jag förerar att vara hemma hos någon faktiskt =) Blir alltid så mycket roligare!

Jag laddar alltid ner från thepiratebay.org, finns det mesta =) Vart laddar du ner ifrån? Om du ska ladda ner från piratebay, så måste du ladda ner något som heter utorrent också, fast det kanske du redan har? =) Om inte så är det bara att söka på googel så kommer det upp, superenkelt!

Hoppas du hade en bra födelesedag och att ni får en trevlig fest ikväll =)

Kram!

Anonym sa...

Jag ska ju svara på dina frågor också! :) Förlåt att det har tagit ett tag, jag har varit lite dålig med bloggen på sista tiden.. :S Men bättre sent än aldrig i alla fall!

Vad tråkigt att höra att du är arbetslös, speciellt om du har blivit det ofrivilligt! :S Jag är ju också arbetslös, men frivilligt, så det stör inte mig. Det är verkligen jättesvårt att få jobb i Sverige och Finland nuförtiden.. :S Har du funderat på att söka jobb i Danmark, det ligger väl ganska nära till för dig, och där ska det ju vara betydligt lättare att få jobb och bättre betalt också? Vad har du för sorts utbildning, vad skulle du vilja jobba som?

Haha, nej, Ahmets systers man och hans syskon firar nog inte sina födelsedagar, jag tycker överhuvudtaget inte att man firar dem lika mycket här som hemma i Finland. I Finland brukade ju alltid alla släktingar komma hem till oss och dricka kaffe och äta tårta på min födelsedag, men här är det bra om ens Ahmet kommer ihåg att det är en speciell dag.. :) Inte för att jag låter honom glömma den, haha! ;)

Nej, jag såg inte Saw, jag gillar inte riktigt sådana filmer.. :S Skräckfilmer tycker jag vanligtvis om, men inte såna med mycket blod och sånt.. :S Du då? Gillar du sådana filmer?

Ja, då ni väl får tillfälle till det så tycker jag absolut att ni ska åka en tur till Finland och även besöka Muminvärlden, det är verkligen en upplevelse för både vuxna och barn. :) Så finns det ju en massa annat att se och göra i Finland också, även om det kanske inte är lika exotiskt som Turkiet... :P Brukar ni åka till Turkiet i bland också?

Hoppas ni har det bra!

Kram!

Anonym sa...

old dirty bastard skulle fyllt år cause he is dead...=) D va jättetrevligt igår...I know du e värsta bakis idag men snabba på med en update om gårdagen =) Pussss