Myspys

Ikväll blir det ost & kex och cola. Lägg märke till mina grytvantar som är brända hehe
När jag ändå var i gång med kameran så var jag tvungen att ta bilder på mina söta (scary) pumpa ljusstakar. (Vad säger man till det här, det heter väll inte ljus STAKAR)??? Och mina söta machetter (elle vad det igentligen heter haha) Köpte dom för ett antal år sedan och nu ser dom faktist liiite barnsliga ut, det tyckte Erkan ialf. Men är det halloween så får man piffa till det lite tycker jag. Längtar tills jag kan sätta upp julpyntet =)
SNART!!!

Idag blev träningen verkligen super bra - jag höll mig till mina planer.
Det blev 15 min på Orbitreken och 15 min på motions cykeln. Sen 30 min på min tränings dvd.
Erkan tyckte det såg kul ut så IMORGON ska HAN också träna.
WOW, säger jag bara, han som typ ALDRIG har tränat haha.
Ska bli kul att göra detta tillsammans.
Sen blev det ju storstädning, ett långt bad då jag har hemsk träningsvärk i skuldran mixat med hur jag sitter framför datorn - helt vrid i hela kroppen. Vi har INGEN laptop - *önska*
Sen blev det en lång promenad på kvällen och det var himla skönt med frisk luft. Handlade inför kvällen och nu hemma.
Ingen utekväll med kusinen då han precis vaknade för att han var bakis - hm undra vad han gjorde igår.
Så nu ska jag leta fram några bra filmer till ikväll.
So long!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen! Alltid kul med nya läsare!

Ja alltså det handlar ju om att undvika kolhydraterna. Alltså Bröd pasta potatis spannmål ris SOCKER! och så kan man äta mindre av mjölk produkter.

Jag äter väldigt mycket ägg. Allt från kokta till omelett.
Kött och såser och sallader är lätt och gott. Fisk gryta och kyckling gryta äter jag ofta.
hummm Jag har tänkt lägga upp vad jag äter per dag i bloggen. Då kanske du skulle kunna få lite inspiration:D
Och så finns det ju hur mycket böcker på marknaden som helst om Gi Atkins LCHF. där finns det bra recept också.

Oj lång kommentar, men jag hoppas att det var till nån nytta! Titta gärna in på bloggen fler gånger!
KRAM!

Anonym sa...

Ljuslyktor darling, ljuslyktor! ;)
PUSS!