Kanske finns där ett liiiitet hopp

Var tar dagarna vägen?
Tiden går så sjukt fort att man inte hinner med.


Redan onsdag idag...

I måndags fick jag till slut gjort mina naglar hos Daisy på eftermiddagen.
De blev fina, men hon var ju tvungen att lägga flera lager gele eftersom jag är nagelbitare och har pytte små naglar som alla alltid påpekar.
Tur att jag även har pyttesmå händer annars hade det sett roligare ut än vad det redan gör.

Fick denna present och blommor av hon & hennes sambo (min kusin)

Jag var även förbi Guldfynd där jag hade födelsedags rabatt =). Och då jag fick pengar av Jennifer & Sorine i present så var jag tvungen att LOVA att pengarna INTE gick till mat, räkningar eller cigg haha. Så jag köpte ett jätte fint foto album som jag ska ha som "Bröllops album" och en söt julsamling på 2 lucior och små pepparkaks barn.

Igår blev det att besöka Expert på Burlöv center i Arlöv där min kamera är ifrån. Frågade vad felet med mitt minneskort är.
Men biträdet i butiken var helt väck, eller bara trött, han lyssnade inte riktigt på oss, ok det var kanske svårt då pappa pratade i mun på mig hela tiden haha, sådan far sådan dotter. Nä, faktist inte jag pratar sällan i mun på någon, det har mamma lärt mig haha.

Ialf fungerade inte minneskortet, det var helt kaput, men han kunde inte se felet och man kan inte göra något åt det.
Jag var nära på att gråta, hade jag varit ensam hade jag säkert gjort det.
Pappa var jätte glad för att det inte var något fel på kameran annars hade han känt sig tvungen att köpa en ny om jag känner han rätt.

Men idag fick jag goda nyheter, Sanna ringde och var super duper glad. Hon har ju tagit på sig skulden för det som hände, men det ska hon absolut inte göra. . . Det var bara ett j--ligt fattigt kort...=(
Hon berättade ialf att samma sak hade hänt hennes kompis när de var på smekmånad i Thailand. Men de hittade en sida här på nätet som kunde fixa det till dom för en 500-hundring, YES, YES, YES!!!
Hoppas att det funkar.
De kan t.o.m få fram raderade bilder från kortet.
Sånna som har de jobbet me framkallning av bilder måste ju verkligen ha roliga dagar.
Så nu väntar jag ivrigt på den där adressen så jag kan kolla upp det.
Mm, vilket problem jag har alltså hahaha....

Papsen och jag tog en runda inne på Coop och handlade lite. Vilka priser de har om man jämför me Willys och City Gross.
Men de har ALLT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman va kul ni ska ha 5 biljetter! Ni kan ju passa på att kika lite på tjejerna när de dansar med kanske något för er efter vattengympan? Kram