KÄRLEK


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har frågat massa om dina inlägg minns inte allt men bla hur ni träffades och hur länge han varit i sverige. Kram

Anonym sa...

VIlken fin bild =)

Läste i "en magdansös dagbok" att du hade vart nere i turkiet och jobbat? :)
Jag funderar själv på att åka ner och jobba där när min kille är klar med sin militärtjänst, och undrar om det är svårt att få jobb där?

~*♥*~ sa...

Hej Carolina! Tack så mycket - det var på vår förlovning =)

Jag vet inte om du har en blogg, men har du så länka gärna till den, därför jag svarar här.

Det ska inte vara svårt att få jobb i Alanya vad jag vet. Det sker oftast genom kontakter. Jag fick ju jobb genom min dåvarande pojkvän (nuvarande man. Och de flesta jag känner där nere ifrån har också fått jobben antingen genom kontakter eller bara åkt ner innan säsongen börjat och fråga runt.
Hur länge har ni varit tillsammans då? Hur träffades ni? Kul att veta =)
Lycka till!
Kram/Jennifer

Anonym sa...

Hej! Jag hittade ocksa hit via Tess blogg och ser att du ocksa har en turkisk man? Jab lev lite nyfiken, sa jag maste fraga: vad jobbade du med i Alanya? Fragar darför för att jag sjalv jobbade dar sommaren 2006 och 2007, och nu bor jag i Istanbul! :)