Tidnings ställ jag fick av mamma då hon tyckte jag behövde ha en plats för alla tidningar jag läser =) Den ska upp på väggen i köket efter att jag målat väggen vit och inte den betong grå färgen jag trodde var vit som ni ser i bakgrunden.
Dessa två var inne i vardagsrummet innan, men idag flyttade vi in dem till hallen. Det är 2 bilder på rosor som min ex sambo har tagit fast jag snodde dem efter vi separerade haha

Dessa två är min älsklingar Tyson & Zita.


Så här mörk är min spegel, ikeas bild var alldeles för ljus.



Min efterlängtade spegel jag fick av mamma i tidig present. Ljusstakarna fick flytta in här från vardagsrummet där de tidigare var uppsatta.
Vill igentligen ha 4 korgar, 2 på varje sida som man kan lägga i vantar, nycklar osv. En sak i taget =) Tycker förrästen Erkan monterade den lite för långt ner, önska denvar ett snäpp högre upp =(




1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en fin spegel! :)

Tack så mycket för din långa kommentar!

Ja, det blir ju så varmt i Alanya på sommaren så det är inte kul att jobba då! Hade ni någon sorts siesta på eftermiddagen, under den varmaste tiden av dagen? Jag var konstant sjuk då jag jobbade, man var ute i värmen ena stunden, andra stunden så var man i en sval och luftkonditionerad transferbuss, så det var ju ganska stora temperaturväxlingar. :S

Nej, jag har inte jobbat som reseledare någon annanstans än i Alanya. Jag och Alanya har en ganska lång historia, åkte dit på semester första gången 2003 och sedan jobbade jag där i 4 månader med lite av varje (på hotell och guldbutik bl.a.) sommaren 2004... Så det var främst Alanya jag ville till då jag sökte jobb som reseledare, men nu är jag sååå trött på Alanya att jag aldrig vill åka dit mer! Man ser en helt annan del av livet där då man bor där lite längre... :S

Vad skönt att Erkan har gjort lumpen redan innan ni träffades, då behöver ni inte tänka på det.. Men jag förstår att det måste störa lite att militärplikten förkortades precis efter att han gjort 18 månader... :S Var någonstans gjorde han lumpen? Hur gammal är han förresten?

Ahmet pluggar ju på universitet, och om man har en universitetsexamen så är militärplikten kortare, bara 6 månader! :)

Oj, du är verkligen en blandblodig svensk! :) Melez, som det heter på turkiska. Kan du några andra språk än svenska och engelska samt några ord på turkiska, kanske arabiska?

Tyvärr hittade jag inte SATC, så det får bli Prison Break istället. Duger lika bra, hehe. :)

Kram!