Veckans planer

Dagens:

*Har laddat ner 90-tals musik *nostalgi* till på lördag
*Rensat alla papper
*TRÄNAT (fast bara 30 min)
*Gått ut i regnet med Lilo
*Tjatat på Malin att hon ska komma på festen på lördag =)
*Ätit en underbar kyckling gryta me pasta som Eko gjorde (jag gav BARA instruktioner)

Senare:

Ska kolla Desperate Housewives
Ska kolla på nån film
Ska ut med Lilo
Ska äta morötter me dippa (sen igår, wow att d finns kvar liksom haha)
Ska kolla blocket (hundar)
Ska kolla upp ett gott recept att göra till middag på fredag.

Veckan...

Ons:
*Passa Flash som jag saknat <3
*Gå en massa rundor i parken
*Skura badrummet från topp till tå
*Träna ett Core pass med Siri för första gången

Tor:
*Mamma kommer hit...wwiiee
*På stan me mamma
*Luncha me mamma
*Shoppa me mamma
*UMGÅS me mamma =)
*Passa Flash
*Power walka me Flash & mamma
*Handla mat & dricka me pappa till på lördag
*Putsa alla fönster

Fre:

*Jag blir 25
*Tvätta (med det får Eko sköta på min dag)
*KANSKE till gymmet med Siri och sen gå 4 km på bulltofta - KANSKE!!!
*Laga middag till mamma, pappa och mormor
*Spela Trivial Persuit HELA kvällen =)

Lör:

*Erkan blir 27
*STOR STÄDNING!!!
*Laga mat
*FIESTA!

ALLA ÄR VÄLKOMNA =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni varit tillsammans länge du och Erkan? :)
Gör man teoriprovet på svenska eller finns det på engelska också?

Åh jag veet..det är ju SÅ skönt när man väl tagit sig iväg för att träna. Det jobbiga är att komma till skott. Så skönt att ligga i soffan och slappa framför dåliga tvprogram, haha.
Men nu måste jag verkligen ta tag i mig själv.. känner bara hur allt börjar bli lösare och lösare, haha. ;)

Älskar att planera för fester, speciellt när det är ens egen födelsedag då. ;) Grattis i förskott!

Kram!

Anonym sa...

Haha, ja, Erkan är inte den enda som jag hört talas om som har blivit registrerad ett år för tidigt eller för sent. :) Min pojkväns systers man och hans 3 bröder är t.ex. alla födda på samma dag, mystiskt, eller hur? :) Men jag kan tänka mig att det kan ha kommit som en liten chock att så här i vuxen ålder ha fått reda på att man är ett år äldre än vad man är på riktigt! :)

Du får åka till Mumindalen nästa sommar då! ;) De öppnade Mumindalen i Nådendal sommaren 1993 då jag var 7 år gammal och då var jag dit första gången. Sedan var jag inte dit nåt förrän nu i sommar då jag jobbade där, men jag kände ändå igen vissa grejer! Och visst var det kul att få se Mumintrollen "livs levande"! :P

Ja, det beror lite på vad han får för jobb... :) Han kan t.ex. jobba som börsmäklare eller med aktier och sånt. :) Jag förstår inte så mycket av det här med finans, så jag vet egentligen inte vad som döljer sig bakom såna här fina titlar. :) Men det måste väl vara något bra i alla fall! :P

Vad jobbar du med förresten?

Kram!

Anonym sa...

Bara en kommentar har ditt badrum tår eller ska du skura det med dina tår? HAHA roligt uttryckt! Jag gör också såna långa listor jämt. Vad ska du kolla upp med hundar på blocket? Ja Bambis parning var planerad, jag länade en jättefin hane med bra stamtavla till henne =) Kram