Mina bebisar på väggen


***Så här såg det ut på väggen i hallen igår - den i mitten med hjärta och röda ljushållare fick jag av mormor förra året från Indiskan.
Till vänster är ett foto på Zita min busunge och till höger min själsfrände Tyson. Ramarna är köpta på Lagerhaus för att de skulle matcha spegeln jag från början ville ha - Mongstad från Ikea***
Vaknade av att klockan ringde då jag hade ställt den på "TIDIGT"!!!
Gick med Siri och tränade på gymmet.
*Cyklade
*Steppen
*Bi ceps & Tri ceps (stavning?)

Sen körde vi till Ikea och köpte min efterlängtade underbara spegel.
TACK SIRI FÖR HJÄLPEN - EN ROS TILL DIG!
Vi hämtade Cappo (hennes hund) och power walka i bokskogen - 7 km rundan - i början gick det trögt då jag kände i låren att jag tränat på steppen men sen gick det över. SÅ UNDERBART!

Var heeelt slut när jag kom hem.
Slängde i mig lunchen typ så hungrig jag var.
Tänker nu att om man hade gått den rundan varje dag då hade man ju verkligen tappat kilon.
*Drömmer*

Tackar dig Siri än en gång, utan dig hade jag hatat att vara arbetslös but I start to like it hehe

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha nej nej inga speglar god no! =)

Jag vet inte när han får börja de säger att det är kö på upp till 3 mån och han har varit här lite mer än 1 mån. Det är personalen på Ankara som erbjudit Tolga jobb. De ska öppna upp i lund och på värnhem med. Typ små turkiska fastfood ställe. Om din man kan tänka sig jobba med det så borde han gå in på Ankara och prata med dem, säkert inga problem, de öppnar dock först i jan/mars. Umgås han inte med några turkar i Malmö alls?
KRam

Anonym sa...

Oj det var ju länge han fick vänta. Är han duktig på svenska? Tolga har jättebra betyg men han vill gärna jobba efter SFI så vi får väl se vad som händer. Ja en del genom jobb men annars mest familj till honom och vänner där nere. =( Kram