Blogg torka

1. Namn: Jennifer .........
2. Exakt ålder : 25 år 5 dagar
3. Vart bor du: Malmö
4. Bor tillsammans med: Min man
6. Färg på ditt hus: Grå gul betongfärg
7. När är du född: 14 november 1983
8. Klass: Går inte i skolan
9. Vilket år tog du studenten? 2005 fast igentligen skulle jag tagit den 2002
10. Duschat idag: Yes
11. Kramat någon idag: Ja, Flash (hunden jag passar)
12. Pussat någon idag: Ja, morgon puss till mannen
13. Vad har du ätit? Frukost och lunch
14. Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor och vit t-shirt
15. Dagens roligaste: Träningen
16. Vem kramade du senast: Flash igen
17. Hur många vill du ha sex med? haha vaaa?
18. Hur många har varit otrogna med dig: En vad jag vet...
19. Har du pojk-/flickvän: Jag har en man ja...
20. Vem pratade du med i telefon senast: Sanna
21. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Faten: Oliven ska va hos mamma...nii ska va hos mig mellan 21.30-22 jag ska somna Olivia först haha...vi kommer ha lite vin som vi kan bjuda på annars ta med lite. Det kommer bli askalas!

- Favorit-
22. Film: Kommer inte på någon
23. Låt: Oj, kan inte bestämma
24. Mat: ALLT! (nästan)
25. Dryck: Vatten eller Orgasm
26. Stad: Oslo
27. Land: Norge
28. Ämne i skolan: Syslöjd och Religion

- Senaste-
29. Personen du tänkte på; Mamma
30. Personen du kysste: Erkan
31. Gången du spydde: Några månader sen
32. Gången du grät: I lördags
33. Pizzan du åt: 2 veckor sen
34. Gången du var i göteborg: När jag bodde där maj 2006
35. Gången du var i stockholm: Hösten 1999 tror jag
36. Gången du var full - I lördags =)
37. Gången du var hög - Hm, no comments
38. Personen som såg dig gråta - Pappa

- Antingen eller-
39. Svart eller vitt: Vet ej
40. Hund eller katt: Hund
41. Ut och festa eller hemma och mysa: Beros på humöret
42. Tv-spel eller datorspel: Tv-spel
43. Singel eller upptagen: Upptagen
44. Lunarstorm, helgon eller playahead: Vad är helgon? Lunar och P.A för många år sedan
45. Ragga eller bli uppraggad: Flörta
46. Big brother eller paradise hotel: Big Brother
47. Svart hår eller blont: Brunt
48. Blåa ögon eller bruna: Blåa
49. Choklad eller lakrits: Choklad
50. Göteborg eller stockholm:Stockholm
51. Högerhänt eller vänsterhänt: Höger
52. Coca cola eller fanta: Cola
53. Pizza eller kebab:Både och
54. Randigt eller prickigt: Prickigt
55. Älska eller älskas: Båda
56. Leva eller dö: Leva

- Antal-
57. Personer du älskar: Familjen och äkta vännerna
58. Personer du hatar: En
59. Personer som sagt jag älskar dig: Många
60. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period: 2 kanske, fjortis tiden...
61. Glassar du ätit på en dag: Säkert 4 när man bodde i Alanya
61. Festivaler du varit på/ska på detta året: Har varit på Malmö festivalen såklart
63. Gånger du haft minnesluckor: Några gånger
64. Piercingar har du: Naveln, näsan, tungan och i örat på ett speciellt ställe vet tyvärr inte vad det heter haha.
65. Personer du saknar just nu: Tyson och Zita
66. Gånger ditt hjärta brustit: Usch, för många gånger

- Vem-
67. Vill du kyssa nu: Ingen
68. Ska du träffa imorgon: Siri & Flash
69. Sjöng du senast för: Alldeles nyss med min man haha
70. Hade du senast en msnkonversation med: Lina
71. Spelade du tv-spel med senast: Min bror för många år sedan
72. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Ingen romantisk resa men vill åka med min mamma till New York över jul
73. Vill du kasta en sten i huvudet på: Yes, en
74. Förtjänar att dö: Terrorister och djurplågare
75. Vill du sova brevid inatt: Tyson

- Vad-
76. Gör dig glad: Foton, Musik, hundar, familj & vänner
77. Gör dig ledsen: Min bror
78. Vad vill du helst göra nu: Shoppa julklappar
79. Önskar du att du slapp göra: Tänka vad jag inte får äta
80. Vill du ha nu: Pengar
81. Önskar du dig i födelsedagspresent: Jag fick allt jag önska mig i fredags & lördags =)
82. Längtar du till: Tills både jag OCH Erkan får fasta heltidsjobb.
83. Tycker du om dina betyg: Nej
84. Ångrar du i ditt liv: Att jag började röka
85. Är det bästa som har hänt dig: Kan inte välja...
86. Är du trött på de här nu? Nej, faktist inte haha...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var ju en viktig lista med mycket intressant *ehrm* Har precis vallat doggsen i skogen och ska nu trolla fram biffar till middag. Åtminstone känns det så för vovvarna sitter som förtrollade och beundrar ;)

Jag håller tummarna hårt för dig, för jag tycker verkligen just det jobbet passar dig perfekt!

KRAMAR!