......Intressant fakta...???

Snodde denna av en blogg jag hitta nyss i brist på sysselsättning....*suck*


Vem ringde du senast? Sanna

Vem ringde dig senast? Pappa

Vad står d i ditt 4:e mottagna sms? Är det bra om jag kommer 12.55? Kram! (Från mamma)

Vad står d i ditt 12:e mottagna sms? Hej gumman hur e läget? Fan helt länge sen vi sågs eller pratade, man saknar ju dig. Hur går jobb? Ring om du har lust puss puss (Från Sanna)

Vad står d i ditt 15:e mottagna sms? Jag älskar dig (Från pappa)

Vad står det i ditt 6:e skickade sms? Ok :-( bloggat till dig nyss. Natti ses imorgon ;-)

Har du några sparade meddelanden? Ja 6 st.

Vad står d i ditt 2:a sparade sms? Ifall du blir hungrig så finns det en butik mitt emot vårdcentralen där finns goda bullar. Har du inga pengar ring pappa så kan han fixa så du äter på restaurangen. Lycka till DIN BROR:) (Från min älskade saknade lillebror oktober 2006)

Vad står d i ditt 4:e sparade sms? Im also feel like you when I hear your voice! Yes we are one it is true! Every body can see we are one together! You are myn Im yours my wife! I love you so much! (Från Erkan november 2006)

Vad är ditt rekord i snake? Fråga vem som helst - JAG VAR NOG VÄRLDS MÄSTARE PÅ SNAKE, var beroende av Snake i MÅNGA år. Sparade t.o.m en mobil bara för att den hade snake så jag kunde spela VARJE gång jag jag pratade i telefon.

Vad har du för kontaker som börjar på A? A, Alaa, Andreas, Anja, Anja H, Annica

Vad har du för kontakter som börjar på D? Danuta M, Diaz

J? Jehad, Jehad 2, Jennifer, Jimmy, Joackim, Julia

M? Malin, Malin H, Mamma, Mamma H, Maria chef, Matte, Mia, Mike, Monica spå, Monica hand, Mormor, Mormor H

S? Sally, Shahin, Siri, Sjukvårdsväxeln, Sorine, Susanna, Sanna H

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, eran historia var gullig :) skönt att bli kompisar först och sen att det leder till något mer.

Vi ska gifta oss nån dag, men vi vet inte riktigt när. När pengarna tillåter antar jag att det blir. Ozzy är äldsta sonen i familjen så hela släkten väntar på ett BAOTA bröllop.
Gifte ni er i Turkiet eller Sverige? :)

ääh det kommer fler core pass ;). Förut var jag jämt på aerobic..men nu har jag inte varit på ett tag och då blir det att jag undviker att gå dit för jag är rädd att ha tappar all koordination, haha.
Så nu förtiden är jag mest på spinning och bodypump. Gillar konditionspass bäst för då svettas man så mycket och det känns som att det verkligen ger nått :)
Såg förresten din BMI barrometer. måste bara säga WOW!! du har ju lyckats gå ner jättemycket!
Sen jag slutade med fotboll och basket har jag säkert lagt på mig 7-8 kg som jag verkligen vill bli av med.

Kramar!

Anonym sa...

sköknt att du inte ångrar dig i alla fall, hade ju vart lite jobbigt. Oj, 75 tusen? det var inte lite pengar det :/ Fast är det något du verkligen vill så är det ju ändå värt det =)

haha, ja man kan få några härliga nostalgi trippar genom att lyssna på gammal musik :D
men kika igenom de jag kom med förslag så får du väl se om något faller dig i smaken =)
kram