Spegel, spegel på väggen där...




Gick fram & tillbaka på Ikea igår som jag gjort så många andra gånger mellan dessa speglarna. Kunde inte bestämma mig - men nu har vi redan köpt denna Melbu spegel i mörk rotting (den är mörkare i verkligheten). Jag börjar ångra mig liiite, eller så är det för att Erkan borrat upp den för långt ner *suck*
Hittade även en matchande säng i samma serie - men det är inte vår stil i sovrummet. Vi har ingen ram och jag tycker om det så.
Vårt sovrum går i vinrött, vitt & svart.
Nu sitter jag och funderar hur jag ska göra i hallen med den nya spegeln - hade inte planerat att ha rotting.....förslag?


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar den sängen. Vi har en liknande fast vit på ben.

Jamen fundera på det om ni vill komma så kan vi ses så ni får köpa biljetter. Ni kan ju sitta vid samma bord som Tolga så kanske de kan prata lite =)

Ja jag måste börja dra ner på engelskan med, inte bra alls... Man e lat liksom..

Anonym sa...

Ja men det hade bara varit kul! Ja vaaaarje helg utan undantag. Men sen är jag ju ledig massa med, jobbar ju bara några timmar =)

Anonym sa...

Ja, han var turk, men vi träffades som sagt i sverige. Vi bodde där cirka ett år , så det blev strax över 4 år tillsammans, eller nästan 5 innan det tog slut.
Jag gillar turkiet - känns liksom hemma, men jag e säker på att det finns en massa andra "bättre" ställen =)