Trötter

Igår ställde jag klockan för att gå och träna med Siri.
Det blev 15 min på steppen och resterande tid gick till övningar på maskinerna inne på gymmet.
Sen åkte vi till Skrylle i Dalby och gick en härligt lång runda. Men jag kunde inte gå så snabbt då jag var så kissig.

Vi åkte hem smutsiga och me fötter som var dygnsura och bytte om till rena torra kläder.
Lämnade hundarna och åkte iväg till Willys och handlade mat.
Siri släppte av mig på banken sen fick jag en härlig promenad hem. Det är skönt med frisk luft!

Hemma var jag as trött, vet inte varför. Vi lagade mat, kollade på Omen som var bra och sen blev det Prison Break och ytterligare en film.
"The girl next door" som jag laddade ner efter att ha läst på Carolinas blogg.
Den var skit bra, riktigt hemsk och baserad på en sann historia.
Fick mig att tänka på böckerna "Pojken som kallades DET".
Den berörde verkligen.

Nu passar jag Lilo och nu ska vi ut i höstrusket sen hoppas jag att jag kan få min träning här hemma.

Hej så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket! Nu hoppas jag bara på att dom ringer mig snarast =)

Ja, har velat bli polis sedan sex års ålder. Och vill bli patrullerade polis =) Men vi får se vad som händer med allt. Allt blir ju inte alltid som man planerat :P

Ett jobb är alltid ett jobb, även fast det inte är världens bästa. Nä, man tror att det ska vara så mycket lättare att få ett jobb än vad det faktiskt är. Speciellt nu när det är en sådan stor ekonomisk kris...
Så ska väl kanske vara glad över att jag åker in i lumpen nu i januari, och förhoppningsvis har allt rättat tills sig tills jag är klar. =)

hoppas du haft en bra dag! kram

Anonym sa...

hej gumman! har inte läst din blogg på ett tag, hinner ju aldrig, träningen du vet ;) tack för tacken! du vet hur mycket jag uppskattar våra aktiviteter med =) fan vrf började vi inte med detta direkt när jag flyttade in??? //siri