Vårt sovrum

Sovrums fönstret - gardiner från ikea, de är inte så glansiga som bilden visar, bara en extrem blixt. De små silver burkarna är min doppresent =) Plus att det är nästan kålsvart i rummet därför tog jag bilden för det var myskänsla men blixten förstörde det =(
Fick även upp min polska tavla som är köpt i....POLEN haha, önska att jag köpte större, den är i läder och blommorna sticker ut, svårt att förklara, men det är ingen bild.

Överkastet från Turkiet - DYRT var det men jag älskar det =)


Fick äntligen upp vår hylla men har inget att sätta på den än hehe. Och rosen i mitten satte Erkan upp när jag var i duschen för att överraska mig hihi. De avlånga glasen me ljus i fick vi av Lina & Cenk, en hjärtram med Tyson. Miranda nallen från pappa i alla hjärtans dag present och en lykta från mamma också den i alla hjärtans dag present =)




Denna ljusstaken alltså den på väggen fick hamna här i sovrummet efter att ha suttit där spegeln nu är i hallen. Byrån ska vi byta ut mot svart. Ljusstaken som står på golvet fick jag av min gamla chef i Norge. Och de små askarna som knappt syns på byrån fick jag av en vän från Chile.
Ja, detta blev ju en hel historia om vårt igentligen privata sovrum.
Men även om en del detaljer fattas här känns det ändå som detta rummet är det enda nästan färdiga rummet i hela lägenheten, eller så som jag vill ha det.
Vinrött, svart & vitt - me like!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder men snyggare i verkligheten (fast hellre det än tvärtom;) Tycker det ser jättesnyggt ut oxå med hur ni dekorerat om pga hallspegeln.

ps.ses på torsdag, kramis!

Anonym sa...

ps igen. så fin ros du fick av Erkan! *naw*
Kramkram