Måndag

Idag känner jag mig duktig.

Denna veckan är vatten gympan inställd för att de ska göra något med poolen men vi fick en extra vecka för det så det var helt ok.
Så istället har jag tränat 15 min på orbitreken och 15 min på motions cykeln.
Tänkte köra ett dvd program på 30 min också efter det men gjorde aldrig det och fick istället för mig att måla.

Jo för 1 ½ år sedan målade vi köket. Fast bara ena halvan.
I vitt & svart - skit snyggt.
Fast vi blev aldrig färdiga - så i sommras efter att jag målat sovrummet så tänkte jag "lika bra att fortsätta med köket"...jo men färgen tog slut.
Vi fick en ny färg burk av pappa I SOMMRAS men som jag öppnade först idag haha.
Snacka om att vi varit lata - usch - och så är man t.o.m arbetslös.
Nä, fick ett ryck idag och blev stolt!
MEN - den vita färgen är GRÅ - BETONG GRÅ....så nu har jag 4 olika färger i mitt kök.

ORKA......nää, nu får det va, men vi behöver ändå vit färg till taket och ovanför köksluckorna.

Erkan fick uppsatt en gammal tavla jag hittade i klädkammaren som jag köpt i Polen och så borrade han ÄNTLIGEN upp vår svarta lackhylla i sovrummet. Den har stått där sedan i juni då vi trott att vi inte hade grejorna till att sätta upp den, men vips nu fick han tummen från handen och hittade sakerna i städskåpet.

Härlig dag!

Har ätit rotsakslåda och är propp mätt just nu - nu ska jag ringa upp Sorine, upptäckte nyss 2 missade av henne och sen blir det ett långt härligt ångbad för mig med Gynnings bok.
F-n vad hon är cool!

Sen blir det fortsättning på mitt ständiga jobb "Att SÖKA jobb" till mig OCH Erkan.
Blir sjuk snart!
*SUCK*

Inga kommentarer: