Lite bråttom

*Varit på Emmaus men de hade inte öppnat än
*Åkte in till stan och mötte Erkan för han hade varit på arbetsförmedlingen.
*Köpte present till Sorine och fick ett par öronhängen själv av Eko =)
*Fick ett viktigt telefonsamtal som jag hoppas kan avgöra min framtid - allt beroende av mig själv.....hhmm
*Promenerade till skattemyndigheten i värsta kylan.
*Promenerade vidare till Migrationsverket och skrattade hela tiden vi var där.
*Handlade lite på Willys och var helt över lycklig för de vackra snöflingorna som kom.
*Träffade pappa som körde mig till systembolaget.
*Emmaus IGEN och köpte en julklapp till mamma =)
*Lagat Lasagne.
*Badat
*Bloggar

Ska....

*Fundera ut hur jag ska ha håret ikväll - har typ liiite bråttom
*Sminka mig
*Hitta kläder
*PARTAJA!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja jag var lite nervig, haha :) Men nu är han här och allt känns bra igen.
Skönt att väntan äntligen är över.

Haha jag förstår precis. Kroppen är som en jojo typ. Ena dagen känner man sig helt uppsvälld och andra dagen känner man sig ganska smärt och fin. Jobbigt!

Jag jobbar på teliasonera, på supporten för alla saker som har med datorer och internet att göra. :)
Vad jobbar du med? eller pluggar du?

Kram

Anonym sa...

Min allra dejligeste darling, jag tycker som jag sa till dig innan idag, samma som din pappa sa. Allt är inte guld som glimmar, du vet vad jag menar.
Så spark i baken, lycka till och kramar!