Låt vinden vända för oss nu......snälla....

I söndags var jag kraftigt bakis, sista folket gick inte förän 6-7 tiden på morgonen.
Det blev verkligen ingen städning efteråt, det pallade jag inte.

I går (måndags) så var jag tvungen att stiga upp tidigt då jag hade en tid hos Daisy för påbyggning av mina naglar som jag fick i present av både hon OCH Sanna haha.
Men när jag kommer till salongen så var hon såklart inte där utan låg och sov så gott där hemma.
Jag tror hon glömde tiden - eftersom vi pratade om tiden när vi hade druckit som mest i lördags.

Jag gick sakta, sakta upp mot stan för att födriva tiden tills jag skulle på arbetsintervju.
Jag kom dit 20 minuter tidigare men de tog emot mig.
Jag satt där säkert i 1½ timme.
Han pratade jätte mycket om företaget och skämtade väldigt mycket. Sånna människor tycker jag om =)
Han frågade inte mig så mycket som de brukar göra på intervjuer, kanske 2 frågor.
Så jag vet inte vad han fick ur mig men sa att jag var jätte trevlig.
Jag är en av 3 som har blivit intervjuade så jag får svar imorgon om jag fick jobbet eller inte.
Papperna ska gå igenom hos högsta chefen och facket nu sååå......HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!

Jag vill verkligen ha detta jobbet - det är såååå JAG!
Och fastän jag inte får hetid direkt är där STORA möjligheter till det då de ska utöka sitt företag i mars.

Snälla, låt vinden vända för oss, tycker ärligt talat att det är dags nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas verkligen di fick jobbet =)

Anonym sa...

Vi bor tillsammans på hotellet ja. :) Senol bor ju tillsammans med sina jobbarkompisar i en liten lägenhet så han bor tillsammans med mig under tiden jag är där. Fast han jobbar ja, men det är inte så långt ifrån hotellet :)

Haha, men visst blir man bara latare och latare?! Jag försöker gå upp vid tio, men stänger av alarmet och somnar om och vaknar klockan ett istället. Funkar inte så bra med mina försök att gå upp tidigare!

Jag är inte så jättebra på datorer och nerladdning jag heller :P Men seeds är källor. :) Ju mer seeds som finns, ju snabbare går det =)

Gör så, lite rolig tidsfördrift =)
Nja, inte riktigt än.. Men det brukar inte kännas för mig förren jag sitter på flygplatsen :P Känns inte riktigt som om jag ska åka än, haha!

KRam