Onsdag

Dagen har spenderats med min vackra underbara mamma!
Jag mötte upp henne på tågstationen sen gick vi vidare för att handla frukost till Erkan på konsum, sen blev det ett besök hos floristen för en blomma till mormor och sen till konditoriet för 3 smaskiga bakelser *mumma*

Gick hem till mormor och fikade och mamma gav henne några dvd filmer som hon hade önskat sig. Sådana man inte får tag på i butiken - beställningsvaror. Ska nog också göra det, på nätet finns ju ALLA man kan tänka sig som säkert aldrig ens kommer till Sverige. Gamla klassiker.

Sedan tog vi bussen till IKEA då hon ville köpa min efterlängtade spegel till mig i födelsedags present.
Det blev liiiite annan shopping också hihi - SÅ GLAD!
Mamma & jag som ÄLSKAR inredning - var nog på Ikea i flera timmar för att vi fick nya ideér. Det är roligare att göra om saker än att bara köpa hela saker som alla andra har.

Min spegel fick vi inte hem då den är för stor för oss att ta med på bussen, så den får jag ta med pappa imorgon med bilden.
Så imorgon efter tusen år utan spegel ska jag få kunna se hur kläderna sitter innan jag går ut - WOW liksom.
Vi tog en pizza slice och satt & snackade, mysigt! Tog en cigg utanför och då kommer Siri ut, hon jobbar ju på Ikea och så snällt av henne körde hon oss hem. Ja hon bor ju under mig hehe. Men det var ju sjukligt kallt ute idag.

Vi satt här hemma en stund och sen följde jag me henne till tåget. Saknar henne t.o.m lite redan.
Nu sitter jag här och ska läsa genom alla bloggarman premenuerar på haha. Vilket liv liksom.

Sen blir det film.

Bye bye!



Inga kommentarer: