I´m back

Så, nu var man hemma igen! Som sagt tiden går så j**la fort när man har sjukt kul!
För det har jag haft.
Tänker inte skriva om resan då jag inte har ork eller lust att sitta framför datorn i detta sommar väder vi har i Sverige. Man får ju passa på att njuta & vara ute så mycket det bara går när man har semester och dessutom sol & värme.

Vi har haft en helt underbar resa, kan faktist säga att den slår alla resor jag haft där nere tidigare - SÅ roligt har jag faktist haft!

Kommer att uppdatera mer om resan när jag orkar men kan berätta att vi kom hem igår natt och haft FULLT UPP sedan dess. Har inte kunnat sitta still då man varit igång konstant i tre veckor.
Idag hämtade vi hem valpen som ligger helt utslagen på hallgolvet så nu har jag fullt upp med honom, när han vaknar.

Hoppas ni alla har haft en härlig sommar, fast den är ju inte slut än, har väll precis kommit. Och hoppas ni alla som ska resa får en härlig semester!

Puss för nu!



P.s Vill hälsa ett STORT GRATTIS till alla er som fyllt år medans vi varit borta - Olivia, Mamma, Metehan & Cenk.

Och ett STORT GRATTIS till Faten som examinerades i.........skäms att jag fortfarande inte vet....radiopratare? Musikläggare? hahaha GRATTIS IALLAFALL GUMMAN!

1 kommentar:

Laura sa...

Välkommen tillbaks gumman, du har varit saknad här på bloggen!

Jag förstår att det är mycket att göra nu då ni precis har kommit hem och dessutom fått hem er lilla valp (!!), och så vill ni ju njuta av sommaren lite också och träffa alla där hemma som ni inte har sett! Men sedan då allt lugnar ner sig så hoppas jag på att få läsa om och se mycket bilder från er resa! Och självklart bilder på er nya familjemedlem också! Sedan då du hinner alltså, så ingen stress! ;) Jag och alla andra läsare finns kvar här!

PUSS!