Tors 11/6-09

ALANYA













Vaknade med riktig förkylning. Kunde inte andas p.g.a täppt näsa & halsont. Frös riktigt också.
Eko gick ut för att köpa frukost & kom hem med alvedon liknande tabletter till mig - gulleplutt!
Vi åt ute på balkongen som vi fick på första våningen, ganska skönt då våra solplatser är bara nån meter där ifrån.
Det blev kaffe, juice, bröd med mjukost, ost & skinka och smör, ja Eko hade verkligen köpt allt =)
Sen stavk han lika fort, helt plötsligt hör jag han prata i högtalarna.
Hade han saknat sitt jobb som animatör???
Han fastnade bakom DJ båset & spelade musik.
Erika kallade på mig via balkongen och vi gick ut tillsammans och satte oss.
NU var vi på plats, det kändes som igår sist och alla kände likadant.
TVÅ ÅR.....nej det känns som igår...=)
Eko inne vid musiken, jag & Cickie sola, Erika med korsord och Adrian i mini clubben.
Åååh, this is life!
Badade heeela dagen...
På kvällen gick vi till turk restaurangen igen för att fira Cickie´s födelsedag. Vi ville på stan men Cickie fick bestämma. Hon fick två paket cigg av oss, ett dubbel paket toffifee & en flaska Gin - hennes favorit!
Avslutade kvällen på hotellet med en Sex on the beach drink.
Jag & Eko tog en promenad runt kvarteret innan hemgång, som vi alltid gjorde varje kväll hela den sommaren vi bodde här.







Inga kommentarer: