Planer i veckan

* Brunch med Faten på tisdag

* Vaccinera Bino och åka till Ystad och hälsa på kusin Mattias på fredag. Blir säkert en tur till mamma också.

*Jobba övertid på söndag - VARFÖR SKREV JAG UPP MIG? (Vill ju ut på lördag)


Btw, nu är det bara en månad tills jag blir fast - någon som vill fira med mig =)

Snart är vi inne i Augusti månad vilket betyder att alla fyller år.
Claudia blir 25 det är STORT vad skla man ge henne?
Susanna blir 25, one of my best friend, vad ska man ge henne?
Mattias blir 24 han ska jag köpa några cd´s till, han kan ju inte ta emot nått annat.
Tänkte ge han ett presentkort på IKEA också så han har ett litet start kapital när han kommer ut.
Min farbror fyller år men han har jag inte pratat med på 1 ½ år.

Sen så har vi Claudias möhippa.

Och Susanna & Claudia har lyckats bli gravida samtidigt så jag & Angelica ska fixa världens största babyshower typ. Ja det är mycket på gång känns det som.

Husletandet för oss börjar om två veckor och Eko är ivrig att köpa bil mitt i allt.

Anyway, någon som har tips på presenter till två blivande 25 åringar? Vill inte köpa något som har med bebisarna i magen att göra utan något de kan ha nytta av de själva.

NU blir det kläd sortering/rensning!

Inga kommentarer: