01:21

Papsen & Eko kom hit med mat som vi åt nån timme efter så det var kallt och inte så gott som det brukar vara.
Hela soffan & soffbordet var FULLT med små saker, linser, glasögon, solglasögon, plånböcker, allt mitt smink, krämer, schampoo & bla bla bla.... här såg ut som ett bombnedslag.
Rensade ju alla mina väskor och nu ångrar jag att jag inte köpte mig en väska. Men tänkte se om man hittar nån i Turkiet, dom har ju fullt men ibland inte så snygga.
Jag har ju ALDRIG köpt en väska - jag har fått alla mina utav pappa när han varit i Polen.

Efter att Eko duschat kallade han in mig så jag skulle bli färdig haha.
Så det blev en vanlig dusch och inget långt härligt bad tyvärr.
Sedan har jag dammsugit hela lägenheten, lyckats plocka ihopa allt som var utspritt i hela vardagsrummet som nu är på sina platser.
Och just nu 01:17 tvättar Eko golven haha.

Jag satte mig nyss och är helt slut!
Hade jag lagt mig ner nu hade jag lätt deckat.
Men det är ju bara tre timmar till taxin kommer så det är inte lönt.
Vi drack aldrig Xiderna vi köpte. Sitter istället här med nybryggt kaffe som jag kommer att sakna mest av allt. MITT gröna Zoegas Kaffe!

Ingen är inne på varken msn eller facebook, så vet i fan hur jag ska fördriva tiden.
Jo, jag har ju mitt hår kvar. Det är uppsatt i en knut men måste fönas & plattas. *ORKA*

Lyssnar på Eko´s nya brända cd - NU VILL JAG DANSA!

Natti, natti!

7 kommentarer:

Sofiya sa...

Varför har jag alltid trott att de är på lördag då :/ jag e cepe...

Yes i know ;)

Anna sa...

Hej, föresten jag tror inte att jag svarade på din senaste kommentar! så passar på nu, haha!

Haha, ååh ja erkänn att det är gott?! Jag kan äta ihjäl mig! haha, vad bra att ni fick ett namn nu då i alla fall ;) hihi.

Jag åker ner till Marmaris den 4 juli och stannar i 28 dagar :) Det ska bli så skönt! Har ni några planer på att åka ner? :)

De har verkligen mycket väskor i Turkiet! Själv ska jag försöka hitta någon riktigt snygg nu när jag ska ner! =)

Sandra sa...

Åker den 1:a augusti oxå och då stannar jag på obestämd tid:)Så länge pengarna räcker med andra ord. Ska minsann leva på vatten och bröd:P

Vad fina vovvarna var, vad kul att ni äntligen hittat en valp:D Håller tummarna för att allt kommer gå kanon med den. De blir ju verkligen ens liv hundarna, det är ju ens bebisar. Uscha du har haft samma otur med dina tidigare hundar som mig då:(

Jag har blivit bättre med kuren, lr ja lite i alla fall är inne på min andra nu. suck! Oja, om jag mådde bättre mådde helt underbart i armarna på min askim , synd bara att veckan gick spå fort. hur går det själv med din resfeber? :P Härligt att komma bort lite!

Kraam

Sofie sa...

Haha, dekoration med lera. Allt ska väl vara ätbart tycker man juh=) Vi köpte till Barnens kalas den var jättegod, det var en grädd o frukt tårta. KAnon!

Ja de går runt och säljer hamam bland annat. Ja de har minimarket, klädaffär, smycken, frisör plus fotokillens lilla bord.

Jag har en kompis som varit på delfinshowen men det var dyrt sa hon. Tror de kostade 1000kr för att simma och ett kort de köpte var svindyrt. Men det var det värt sa hon. Mer vet jag inte om det tyvärr.

Nu har du nog anlänt till antalya så jag önskar dig en härlig semester/Sofie

Annica sa...

hahaha jaaa hon e inte klok hahah... ja tänk så e det johan ni åker me haha, men vadå han kör en buss, e det inte stor bil lr?

ja vi får träffas när ni e hemma så får du komma me vovven :)

Sofiya sa...

sv: Va härligt :D gick resan bra?
Haha ja vet, men Sonya har sagt till honom. Vi åker ju ner på lördag men vi kommer ju inte fram förns söndag. Vi måste ju åka bussen från dalaman t alanya. Gud vet när den går. jag ska kolla upp de !

Okej, ska ni vara där 1 vecka eller? Yes men då ses vi iaf nästa vecka :D

Kram!

Lina sa...

Hej gumman!

Nu ligger du väl säkert på stranden eller vid poolen och gottar dig medans vi här i skåne får dras med regn och storm puhh utan uppehåll alls.

Men synd är det att efter ni kommer hem så är det vi som åker ner till Alanya *längtar*

Jag har i alla fall bytat blogg eftersom bloggagratis är lite bergänsat med bilder och så ju och sen är man ju inte heller ett snille på dator.

Jag finns numera på
www.metrobloggen.se/celina


Ses när ni kommer hem babe.

kram