30 juli 2009

VAR F-N TAR TIDEN VÄGEN!

Kände så nu när jag skrev rubriken (datumet)

Igår blev det lite rensning i bokhyllan, fastän det INTE är prioritering så var det skönt att rensa där lite, jag älskar att rensa men man ska få lust till det så det inte bara blir halvdant gjort.
Jag kom då på att jag skulle vilja stå på loppis.
Hyra ett bord och sälja allts kit man har.
Pratade precis med pappa och han är med mig - han om någon har så sjukt mycket skit han sagt han vill sälja på loppis men han får aldrig tummen ur r--en.

Sen var vi ute på fotbolls planen här intill och lekte med Bino. Jag joggade också en runda och GUUUUUUUD VAR ÄR MIN KONDITION?

Eko blev hämtad av hans arbetskamrat för att hjälpa han att flytta från Landskrona ner till Malmö.
Då passade jag på att laga mat, det blev pasta med kyckling och creme fraishe sååå enkelt & sååå gott!

Sen blev det en tupplur för mig då jag jobbade natten.
En sväng förbi pappa blev det innan jobb för han ville tvunget passa Bino.

Idag power walkade jag hem, på vägen hör jag någon ropa "Jennifååååår"....7 på morgonen traskade jag vidare och trodde jag hörde röster och behövde verkligen sova.
Men jag hörde rätt, det var Sanna (my bf) som kom cyklandes. Hon jobbar ju nu på Konsum här på mitt område. Så vi promenerade en bit. Sen mötte jag pappa som planerat för att han skulle till jobb & jag tog tillbaks min älskade lilla Bino.
Helt sjukt, när jag sitter på jobb har jag han som skärmsläckare och när jag kollar på honom saknar jag honom så sjukt mycket.
Min lilla bebis!

Vi tog en promenad sen blev det läggdags, sov dock bara 4 timmar, har svårt för att sova efter jag jobbat natt, men det är väll sånt man får leva med.

Annars har vi absolut inte rört ett finger idag.
En flicka från gården har varit & ringt på för att leka med Bino så jag gick ut & höll henne sällskap medans hon lekta & babblade om hundar. Hoppas hon blir vetrinär eller nått när hon blir stor, hon är så duktig & kunnig om hundar och bara 9 år.

Nu tänkte jag föreslå att gå ner till fotbollsplanen idag igen och se om Erkan är på. Jag vill ju att både jag & Bino får lite motion.

Sen får jag tvinga mig till sömn så jag kan vara pigg på jobbet inatt.

Morgon dagens planer:

*Vaccinera Bino
*Bila till mamma på Österlen
*Hälsa på min kusin Mattias

1 kommentar:

Sandra sa...

Ja, vart fan tar tiden vägen? Bättre sent än aldrig, du svarade jue i alla fall på kommentaren:) Hoppas ni hade det kanon i Turkiet:D. Kan inte fatta att jag redan åker snart, känns liksom inte verkligt, tiden gick så fort. Idags läget är jag inte helt säker på att jag vill åka, men allt blir nog bra i slutändan;) stannar i alla fall en månad först och främst så får vi se vad som händer sedan.

Ja, fy vilken dag det var på jobbet, kunderna måste trott att jag var helt knäpp som tömde papperskorgar och rulla runt bland skräpet, fattar inte att ja lyckades hitta travkupongen med vinst på, var verkligen tur i oturen:P

Ska du hitta på med något kul i helgen då?

Kramar