27 juli

Har fått lite klagomål angående mina blogg inlägg som inte visar datum så nu försöker jag skriva det som rubrik istället.

Räknade ut att jag varit hemma i en månad på torsdag och jag har fortfarande inte svarat på kommentarer - jag har helt enkelt inte ork för att vi är igång hela tiden.
Men bättre sent än aldrig =)

Igår (söndag) jobbade jag och blev hämtad av Eko & Bino, vi tog en runda i stan - thats it klockan var ju 23.

Idag (Måndag) väcktes jag av en pigg liten Bino FEM på morgonen. Jag kunde inte somna om så jag tog på mig & skulle ut med honom men det hann jag inte. Han kissade på hall golvet. Så det var bara att torka upp & lägga mig igen. Fast jag kunde inte somna och var vaken i en timme. Störigt värre!

10-19 har jag jobbat idag iallafall, skulle igentligen över till pappa nu på kvällen och äta räksallad men jag har kraftig huvodvärk så jag cyklade raka vägen hem istället.
Eko har lasagne i ugnen som vi fortfarande väntar på då jag är döds hungrig.

Nu ska jag ut med Bino innan maten blir färdig.

Tjingeling!

1 kommentar:

Laura sa...

Haha, och jag som har så dåligt samvete för att jag inte har svarat på kommentarer på flera veckor - igen! Men nu känns det lite bättre -tack! ;)

När får vi bloggläsare se en bild på er lilla vovve förresten??

PUSS!