I´m alive




En vecka sedan jag skrev sist!

Jag lever, men bloggen får ha lite semester i mellanåt.
Jag har jobbat hela veckan & har en valp här hemma som tar all min energi. Har varit på restaurang invigning, hos pappa och druckit några cider, Eko har fått körkort, bilat om nätterna och utekväll med arbetskamraterna. Så jag har verkligen haft fullt upp och datorn är inte lika varm längre.

Nästa vecka får älsklingen semester och jag har ledigt någon dag så ska vi ut & kolla på en mobil till honom & en laptop till mig. Då blir det nog mer bloggning. Men tills dess får min blogg & dator ha lite semester.
Trevlig sommar!

(Har iheller inte läst alla bloggar på bloglovin då jag tycker bloglovin helt fuckat sig så jag får läsa igenom en blogg i taget istället vilket tar en himla massa tid och svar på kommentarer kommer när jag orkar)

Laura: Självklart glömde jag inte smaka din berömda "Kids of love" på Havanna och den var SVIN GOD!

1 kommentar:

Laura sa...

Nååååå, vad gullig du är!!! :D Önskar jag kunde ha varit där och druckit den tillsammans med dig! :)


Ta det lugnt och njut av semestern nu och svara på kommentarer och läs bloggar sedan då du hinner/orkar! Världen går inte under fast du skulle missa några veckor i dina bloggvänners liv heller! ;)

PS,. Grattis till Ekos körkort!

Puss!