Tor, fre, lör

TORSDAG åkte vi ut till Lomma där det finns en stor djuraffär. Och äntligen hittade vi en super mysig hundbädd till lilla Bino. Det är så mjuk & stor att jag själv hade kunnat ligga i den. Vi åkte vidare till Abdos då Eko tvunget ville handla lite kött till grillningen.

Jag blev körd till Lilla Torg där jag åt middag med Sally, Mona, Malin & deras vänner. De körde sten hårt på svengelska och jag hakade på.
Vi satt på Friday´s som hade riktigt god mat. Alla har tipsat mig om deras "utomlands" drinkar och att jag hade älskat stället just för det, that´s friends som vet vad man gillar.
Men det blev ingen drink för mig, det får jag ta en annan gång då jag ska ut.
SNART!

Mannen hämtade mig och det ösregnade, vi hyrde tre filmer och bara en var bra. Benjamin Buttons otroliga liv.

FREDAG

Vi åkte ut till Mobilia för att hitta en mobil till mannen som jag säkert skrivit tidigare har han ju gett bort sin mobil till sin vän, thats a true friend! Men han hittar ingen som faller han i smaken, jag är också ute efter en mobil - kan ni tänka er att jag ALDRIG NÅGONSIN köpt en mobil!!!!
ALDRIG!
Men jag kan gott vänta, jag vill ju ha min röda laptop först hehe.
Vi lunchade på Burger King där vi delade på den här "Transformers" som nog var det tråkigaste jag ätit.
Vidare in på "Ur & Penn" tror jag det var, det var en klockaffär iallafall haha. Eko fick köpt en klocka och jag fick köpt ett par öronhängen och ett par solglasögon då jag har blivit av med mina och mina "reserv" solglasögon täcker inte mina ögonbryn. Jag håller nämligen på att odla så jag känner mig inte så vacker för tillfälligt! Så dom måste döljas så mycket som möjligt.

In på H&M men då Eko vet hur jag går loss där så fick jag bara gå en snabbis men jag hittade ändå två par leggins haha. Hittar ALLTID nått där, fastän jag endast har fem minuter på mig.

Mot kvällen tog vi packningen och åkte till Habo Ljung, en camping plats utanför Lomma för att hälsa på Malin & Billy & deras döttrar Alicia & Tilde.
Bino älskade att sitta där, han var ju ute i flera timmar och lekte med barnen som han älskar. Och Eko skötte grillen, Billy jagade barnen & jag & Malin bara satt och snackade som vi är bra på. "Snackemostrar" blev vi kallade för av Billy.
Min & Malins relation är ju lite speciell. Vi har gått i samma klass sen 4:an och umgåtts sen dess. fast nån gång i mitten av gymnasie tiden slutade vi att umgås men istället har vi timlånga samtal några gånger i månaden. Vi kan snacka i tele i fleeeera timmar. När man tänker efter undrar man vad man igentligen pratar om. Så när vi väl ses känns det inte som det var så längesen eftersom vi snackar så ofta haha.

Det var himla gott med grillning och super härligt sällskap och mysig stämning ute på campingen men kallt blev det mot slutet.
Bino deckade direkt när vi kom hem & sov heeela natten!

IDAG (LÖRDAG)

Planerna var att fly sin kos till Toselilla sommarland eller Tivoli i Danmark men vädret var katastrof så vi bestämde oss för att dra till Trelleborg för Food market. MEN så blev planerna ändrade igen då Daisy fick mycket att göra på jobb så vi tog bilen och körde hem till min kusin Mike & hans sambo Daisy.
Där åt vi god middag som Daisy hade lagat och sedan blev BUZZ!!!
Ni som följt min blogg vet att jag var helt hooked på Buzz i vintras.
Ett spel till playstation som jag fastnat för.
Så vi tog med playstation och BUZZ och spelade - det var jag & Mike som vann - skit kul!
Vi har roligt när vi spelar, sist var vi hos oss och spelade Trivial Persuit och blev as packade haha men då var älskade Mattias också med.
Sånna kvällar älskar jag - chilla hemma med lite alkohol & snacks och bra sällskap förstås.

Nu tittar Eko på "Fight Club", Bino ligger under soffbordet och sover och jag sitter här.

Ska faktist in i klädkammaren och rensa ut alla mina linnen som jag tänkt ha i min nya byrå.
Sen börjar man jobba imorgon.
Har ju kompat två dagar nu så man kunnat ha lite skoj.

Inga kommentarer: