Cocktail´s

I tre sommrar har jag känt bartendern Irfan som jobbar på hotellet, varje år har jag beställt en Orgasm, min favorit drink och han har alltid avrått mig att ta den. Jag har trott att det är nått fiffel som det brukar vara med spriten om de avråder men denna sommaren fick jag reda på att det var för att HAN inte tycker om mjölkdrinkar. Så han fick göra en till mig och det visade sig att han gör de ABSOLUT BÄSTA ORGASM DRINKAR JAG NÅGONSIN SMAKAT!






Så här glad blev Irfan


för att se mig nöjd & belåten till slut, efter tre år.


En för mig & en till dig Laura =)



Milkshake från Burger King som var som is - jag klagade men de sa att Milkshake ska vara så - NEJ, man ska väll kunna dricka milkshake?? Inte äta den med sked???







































1 kommentar:

Laura sa...

Oj oj, det var inte lite coctails det inte! :) Men åhhh, nu blev jag ännu gladare då jag såg att du hade köpt en till mig också, haha! Du är söt gumman!