Valborg

Igår efter en tråkig dag på jobb gick vi till parken som alla andra.
Hörde på Saman i från "Din gata" hålla tal och frös ihjäl.
Träffade kusinen me 2 av hennes barn Angelina och Isak och kollade på bålet.
Mannen stack hem för att kolla på fotboll och vi stod kvar tills mörkret kom.
När det var dags att gå hem gick jag till pappa för att hjälpa honom me packningen inför hans resa.
Vi satt och snackade i evigheter och sen kom Mattias och hans tjej. Vi började dricka och vi satt där tills 2 på natten. Var inte alls meningen men vi hade roligt.
Man såg på papsen att han verkligen behövde få sin sömn inför den långa bil resan så vi promenerade hemmåt. Deckade nästan direkt när vi kom hem.
Idag vakna jag av illamående och jag mår fortfarande illa. Jag hoppas inte att jag håller på att bli sjuk nu.
Igår var ju en lite katastrof dag för min kropp utan att jag tänkte på det.
Men jag vaknade 5.30 och promenerade till jobbet, städade, handlade, duschade och allt annat på jobb UTAN att ha ätit.
Först 13.45 kom min frukost och jag slukade den i ett svep.
Åt andra "middagen" 18.45 och efter det var jag ju inte hemma så jag kunde ta den tredje.
Glömde ta min p-pilla så jag fick sjuk mensvärk som jag inte haft på år & dar och tog då 2 alvedon.
Sen ett coktail glas me Baileys & is och en liiiten tequila.
VA TÄNKTE JAG - glömde helt bort att jag varken kan dricka eller ta alvedon me alkohol.
Sen tog jag min p-pilla alldeles för sent - så jag tror detta är orsaken till mitt illamående.
Nu 15.32 sover Tess & Matte fortfarande - FATTAR INTE!
Jag vill bara in i sängen och sova en stund - orkar inte må illa längre.
Nu e papsen i Berlin!
Lycka till pappa - älskar dig!

Inga kommentarer: