Lilla Henry

Idag har jag verkligen promenerat låångt - tycker jag haha.
Henry kom och vi gick till Sorgenfri där vi mötte upp Susanna och söta lilla Khalil.
Men shiiit vad han hade växt.
Vi gick till Ellstorps parken så Henry kunde springa av sig i hundrast gården.
Sanna tyckte jag hade gått ner jätte mycket - jag blev så glad!
Jag blev nog mer glad när hon sa att jag såg bra ut hihi.
Hon hade suttit här om dagen och kollat igenom hennes gamla foton och hittade ett ifrån när jag bodde i Norge och sa att jag var så snygg på den tiden.
JAG VILL HA DEN TIDEN TILLBAKA!
Jaja, vi fortsatte att promenera och hamnade på värnhem och satte oss i solen.
Det var nice att träffa hon och min lilla Khalil.
Jag ska nog börja kalla han för Kalle hihi.
Dem fortsatte till stan men jag kände inte mig klädd för det så jag & Henry gick hem.
Jag känner verkligen i benen nu vilket är bra för jag gick fort som bara den just för att det skulle ha effekt hehe.
Nu har jag lagat dill fisk gratäng till mannen och han tyckte den var underbar hihi.
Jag förstår inte hur man kan få en maträtt underbar utan att smaka - så det är en sak jag har lärt mig tills jag börjar äta igen - att jag behöver inte smaka maten när jag lagar den.
Det kan ju vara en anledning varför jag gick upp i vikt innan - vem vet?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Grattis! Har precis kollat! =)
Du vet att du kan när du vill och det vill du ju!!! *mwah*

Och Henry tycker jag visst det är söt där han står så fint och poserar :)

Älskling jag längtar jätte mkt oxå. Nu är det drygt en vecka kvar! Då ska det göras buffe (så alla blir nöjda & glada) haha!

Pussar & kramar!!!!

~*♥*~ sa...

hehe bufé - nja det jbbiga kommer väl vara för mig som hoppas att jag kan hålla mig - får sitta med min Cambridge i ett cocktail glas eller nått för att lyxa till det =) - ÄLSKAR DIG MUCHO!

Anonym sa...

Ja vi får lyxa till det på nåt sätt hmm kanske som en stor skummig drink, ett mynta blad eller en jordgubbe och ett snyggt sugrör =) PUSSOKRAM!!!