Onsdag

Igår när jag skulle ta cykeln till jobbet upptäcker jag att den var BORTA!
BORTA!!!!!!
Jag fattade ingenting - den var STULEN!
Blev sååå arg!
Det vara bara att promenera till bussen som tog en oändlig tid.
När jag skulle hem ifrån jobb så promenerade jag hem riktigt irriterande - i värmen med en väldigt tung väska och en påse med en massa mat som gjorde det riktigt tungt.
Jaja, what to do!?
***
Lagade något lätt till mannen och jag var as trött!
Min kusin Mike fyllde 21 år igår så vi gick till deras gård och grillade.
Det var mysigt men jag fick all rök på mig och det var SVIN KALLT!
Annars var det trevligt!
Jag glömde fotografera min present till honom.
Det var en snabbis present för grillnings bjudningen kom i sista minuten.
Han fick 2 jätte fina värmeljus hållare kan man säga.
2 svarta stora såg ut som en sorts blomma.
I dem fyllde jag med lite godis istället för ljus.
Han blev glad iallafall =).
Och ett kort såklart hehe.
Vi gick hem i kylan och jag kände mig nästan sjuk på kvällen som vi hade frysit!

Inga kommentarer: